Gå til innhold

Hei, trenger litt hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er ny på dette forumet, og er ikke helt sikker på om jeg har postet dette emne i riktig del av forumet. :blush:

Jeg skal bestille wiikey fra diveneo.com. Det koster 48.97$ sammen med registered air mail. Det jeg lurte på, er hvordan jeg skal betale med iban. Kommer det beskjed fra posten om at pakken er kommet? Vil det koste noe for å betale med det? (Jeg bruker et intro bank kort fra dnbnor) Skal jeg bare oppgi iban nummeret mitt til de i post banken?

Hvis noen har tid, så vær så snill å oppgi steg for steg hvordan jeg skal betale og sånt... Er nemlig helt ny til dette...:blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda... Det ville gått helt fint :) Men det er det at det koster mye mer :\ Det er rundt 300 fra diveneo, og det billigste fra norge som jeg vet om, er jo rundt 500

Skrevet

Jaja... Neida så... Men... Har helst lyst til å kjøpe fra utlandet. Hvis noen kunne ha svart på det jeg skrev i første post, ville det vært fint :)

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er feilpostet, og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...