Teac Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 (endret) Etter å ha formatert Vista for femte gang så langt så får jeg merkelig nok ikke til og spille dvd filmer og vob filer med mediaplayeren. Tror kanskje jeg glemte og velge hvilke filer som skulle støttes under configurasjonen av spilleren men den finner jeg ikke i ettertid. Noen som vet hvordan dette kan fikses? Eventuelt reinnstalleres? Endret 29. april 2007 av Teac
Nerf Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 trenger ikke å fixes:P all you need is vlc:P 8501661[/snapback] Riktig. Linkety
Teac Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Ja har vlc liggende. Men når jeg har rippet en dvd film til dataen i vob filer så klarer media playeren og starte dvden fra starten av når jeg åpner hvilken som helst av vob filene. Vlc spille bare den ene filen jeg har valgt.
Rulator Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Ja har vlc liggende. Men når jeg har rippet en dvd film til dataen i vob filer så klarer media playeren og starte dvden fra starten av når jeg åpner hvilken som helst av vob filene. Vlc spille bare den ene filen jeg har valgt. 8502790[/snapback] prinsippet dra alle filene inn i vlc evt hele mappa
Teac Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Ja skjønnner. Men kunne godt tenkt meg at mediaplayeren fungerte. Merkelig at den spilte alle vob filene min rett før formateringen.
Rulator Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 høres ut som det er på tide å laste ned wmp 11 selvom det er av lite nytt windwos er fattig:) men nero showtime er jo også greit hvis duer avhengig av en lett håndterlig spiller
Teac Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 høres ut som det er på tide å laste ned wmp 11 selvom det er av lite nytt windwos er fattig:) men nero showtime er jo også greit hvis duer avhengig av en lett håndterlig spiller 8504261[/snapback] Det har jeg faktiskt innstalert. Klarte endelig og innstalere Nero Essentials på Vistaen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå