Cowboystrekk Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 En venn av meg har compalen (versjonen med 1680x1050-oppløsning og 9-cellers batteri), han er godt fornøyd med ytelsen, den er stillegående og har bra batterilevetid. Prøvde den selv og det virket som ei meget bra maskin, noe også tester bekrefter
jeeeez Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Skal gi deg enda ett tilbud å vurdere. http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=46501, en maskin som oser kvalitet. Tastaturet er en drøm! her er alle knapper som du finner på et vanlig tastatur, dvs, det er ikke num pad men CTRL tasten er på riktig plass og enter knappen er like stor som den skal være. Ytelsen er utrolig bra og jeg klarer rett og slett ikke finne noen maskiner som kan måle seg med denne. I så fall må det være Compal HEL80, men da denne ikke har et spesifikt merke så holder jeg meg unna. Toshiba vet jeg står for kvalitet, og når man får en så god maskin til en så lav pris sier jeg bare løp og kjøp.!
Patience Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Beklager :-/ Men jeg gikk opp enda et hakk - og havnet på denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10502183 Nå er den bestilt, og saken er avgjort. Compal skulle virkelig være et kjent merke. De var i allefall en av de største før.
Cowboystrekk Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Compal leverer jo mange av pcene til dell og HP så de er kanskje den største bærbarprodusenten. Jeg tror du blir godt fornøyd, kompisen min er ihvertfall meget fornøyd og han har akkurat den du bestilte.
zonko Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Gratulerer med ny maskin da, får håpe du blir fornøyd. Du må vel snart ha vurdert samtlige maskiner ute på markedet, så vi får tro du har funne den rette for deg nå. Maskina du har valgt git ihvertfall mye for pengene
Patience Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Takk for konstruktive svar. Jeg kan fortelle at den vanlige grundigheten min - er også min forbannelse; Jeg er vel snart IP-Bannlyst fra nesten samtlige webshoper i dette langstrakte land på grunn av overskridelse av båndbredden uten å kjøpe noe.. Begynte å bli sykt lei.. Er faen ikke lett dette. Det skal være visst.
tomro Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Compal leverer jo mange av pcene til dell og HP . 8523343[/snapback] Hvilke Dell modeller er det compal produserer?
Cowboystrekk Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Usikker på det, men vet compal lager flere av modellene, du kan jo ringe/sende dell en mail å høre
Cowboystrekk Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Øh? Nei, dell får den via andre leverandører, de lager ikke chassie\hk selv, men de har eksklusive avtaler med underleverandører som f.eks compal som designer mye av maskina på bestilling fra dell, ihvertfall det jeg har blitt fortalt av flere.
Cowboystrekk Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 http://www.dellweblog.com/2006/01/23/compal-flying-high/ her står compal nevnt som en av dells 2 leverandører.
tomro Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 I stand corrected! You're right, I'm wrong. :-) Takk for linker!
Cowboystrekk Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 I stand corrected! You're right, I'm wrong. :-) Takk for linker! 8526867[/snapback] NP, ble faktisk litt i tvil når du spurte, men mente at jeg hadde lest det\hørt det flere steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå