And.rs Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hei! Jeg leter etter et program som erstatter den gode gamle Oxford engelsk ordboken min. Den må ikke kunne oversette til norsk, men kunne forklare ordet godt på engelsk. Noen som vet om et slikt program? André
Fin Skjorte Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Kjøpeprogram? Da kan jeg anbefale Collins Cobuild, som følger med ordboken!
And.rs Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Kjøpeprogram?Da kan jeg anbefale Collins Cobuild, som følger med ordboken! 8497875[/snapback] Ja da sjekker jeg ut det... Finnes det noen gratis programmer? Ellers takker for svar!
stiiig Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Anbefaler deg å ta en titt på Wordweb Freeware program med mulighet til å kjøpe en utvidet versjon...
And.rs Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 Anbefaler deg å ta en titt på Wordweb Freeware program med mulighet til å kjøpe en utvidet versjon... 8502467[/snapback] Takker! Akkurat det jeg trenger André
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå