Kjekssjokolade Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Jeg har Office 2003, med da selvfølgelig Word. Det jeg lurer på er om det finnes en oppdatering, evt patch eller noe som gjør at Word kan åpne .odt (open office) filer. Selvfølgelig slik at det går an å arbeide med dem i word, for så å lagre i et annet format enn .odt
wil Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Hei. Hva med å prøve å kanskje bytte ut .odt med .doc da? Se om det kanskje fungerer.
RattleBattle Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 (endret) Jeg har ikke prøvd den, men det finnes en converter: http://odf-converter.sourceforge.net/download.html Eventuelt kan du laste ned OpenOffice eller Abiword, åpne de der og lagre det til .doc. EDIT: Jeg tror forresten ikke Abiword støtter .odt. Hei. Hva med å prøve å kanskje bytte ut .odt med .doc da? Se om det kanskje fungerer. 8498681[/snapback] Haha. Ja... Endret 29. april 2007 av RattleBattle
kjeklulf Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Det finnes en del konverteringsprogrammer men ingen jeg har vært særlig fornøyd med. Det beste er å installere OO og lagre som .doc fra OO Writer.
Kjekssjokolade Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Jeg prøvde det programet der, eller den add-on, da fikk jeg bare masse rare tegn. Har alt av requirements installert, så jeg vet ikke helt hva det kan være for noe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå