Gå til innhold

aplus twin engine og shelby gt 350


Anbefalte innlegg

høres det ut som en god blanding? :)

 

gt 350 og Twin Engine

 

jeg skulle ønske jeg kunne gitt dere et bilde på hvordan jeg vil at det skal bli, men har ikke innstallert PS etter format for litt siden, hehe.

 

denne bilen har alltid hatt en stor plass i mitt hjerte, og jeg elsker fargen hvit når man får med noen blå detaljer. arbeidet er allerede igang, innsiden av kabinettet er lakkert blå og resten er klargjort for lakkering. var å handlet lakk og diverse i dag, setter i gang med dette i morgen :)

 

grunnlaget er kritthvit lakk, og så blir det gt350-stripen nederst på siden, to striper over hele, og blå netting foran vifte i front. har kjøpt et grill-emblem som det på bildet som skal sitte øverst i front på kabinettet (med lys under)

 

det er allerede 14 blå LEDs i kabinettet, og jeg skal sette inn to blå katoder. av/på-knappen plasseres i en thermaltake sigarettenner/koppholder der sigg-tenneren egentlig skal stå (passer perfekt i hullet)

 

det eneste jeg lurer litt på er om jeg skal lakkere dvd og dvd-rw. vurderer å bytte en eller begge om ikke så lenge uansett.

 

jeg lager en arbeidslogg underveis, men kommer ikke til å poste før det er ferdig. jeg blir alltid så skuffet når jeg leser igjennom andre sine logger og de plutselig stopper opp før arbeidet er ferdig :D

 

 

gleder meg til øyeblikket da det tredje strøket med klarlakk tørker og jeg kan begynne med 1200p papiret for så å polere det opp til et speilblankt resultat :)

dette burde være mulig å gjøre på tirsdag hvis ikke noe uventet skulle dukke opp.

 

de av dere som har litt kunnskap om denne bilen og lakk generelt vet at de blå detaljene er lakkert rett på klarlakk med tett farge, slik at man kjenner det når man stryker hånden over. slik blir det på data'n min også :) Det blir en hissig maskeringsjobb, men jeg er sikker på at resultatet vil bli orgasmisk i mine øyne.

 

det er jo det som teller? noen som har noen gode ideèr for å gjøre dette prosjektet enda bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...