Gå til innhold

Nokia N95 og nytt wlan problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann, jeg har nettopp kjøpt meg en N95 tlf, og når jeg prøver å koble til trådløse nettverk så får jeg det problemet at det står "Nettverk ikke funnet" når jeg prøver å surfe med den innebygde nettbrowseren. Jeg har prøvd med og uten kryptering på flere forskjellige nettverk men det samme problemet oppstår når jeg prøver å åpne en nettside. Noen som har det samme problemet?

8492586[/snapback]

Hva skjer når du søker etter trådløse nett?

Skrevet

orker ikke opprette nytt topic så skriver her:

Er det veldig lett å koble til wifi på n95?

kan den koble til wifi på krypterte nettverk ved å skrive inn passord?? og følger det med msn på mobilen som du kan bruke over wifi ?

Skrevet

faktisk, hos meg funker det bare når jeg slår av krypteringen på nettverket. Selvom jeg har angitt passord osv for nettverket. Har prøvd med wpa2 mixed og wpa2 aes men får bare opp når jeg prøver å surfe på nett at nettverket ikke blir funnet. Selvom jeg kan se det i ventemodus

• 3 uker senere...
Skrevet
faktisk, hos meg funker det bare når jeg slår av krypteringen på nettverket. Selvom jeg har angitt passord osv for nettverket. Har prøvd med wpa2 mixed og wpa2 aes men får bare opp når jeg prøver å surfe på nett at nettverket ikke blir funnet. Selvom jeg kan se det i ventemodus

8504843[/snapback]

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg bruker ikke noe kryptering på min nettverk. Den klarer å koble seg på men den kobler seg fra veldig ofte. Faktisk kan jeg aldri bruke nettet mer en 5 min. om gangen før den kobler seg fra. Mens laptopen min oppleves aldri noe sånn problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...