Gå til innhold

Amazon.co.uk har noen gode tilbud på xboxspill


lerkol

Anbefalte innlegg

Amazon.co.uk har nå RalliSport Challenge, Amped, og Oddworld til £12.99 og Fuzion Frenzy og Blood Wake til £8.49 per stk. Kanskje verdt å få med seg hvis man ikke har de fra før. Inklusive porto til norge blir det 15 pund (ca NOK 175,-) for de som koster £12.99. Blir heller ikke noe toll/moms i norge siden verdien er under kr 200,-

 

Jeg bestillte i alle fall RalliSport og Amped nå. :lol:

 

 

God Jul!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox spill fra england går fint på xbox kjøpt i norge ja.

 

Dette med kr 400 for spill er bare tull og vås. Gi meg en troverdig referanse så skal jeg tro deg. For gave fra privat avsender i utlandet er grensen 400 eller 500 kr, men ellers er den 200 for alt (ikke bare dvd). Unntak her er bøker som er toll- og momsfritt uansett, samt ting som alkohol og røyk som har helt egne regler. Spill, dvd og cd'er er ikke tollpliktig, men momspliktig (som det meste annet).

 

400 kr grensen kom frem i forbindelse med endel artikler om yeeees.com og hvis vi ser på itavisen sin omtale av saken står det i google sin cache at de opererer med en 400 kr grense, mens i artikkelen hos itavisen nå er dette fjernet, og de nevner kun 200 kr grensen.

 

Fortsatt god jul!

Lenke til kommentar
tilbudet som virkelig tar kaka på amazon.co.uk er jo mechassault til 24,99 pund!

 

Rent bortsett fra at du må betale 24% moms pluss kr 150,- i gebyr til posten for å hente det når det kommer til norge, så er det et godt tilbud ja. Amazon.co.uk trekker riktignok fra engelsk moms (VAT), men det er jo gebyret til posten som er den store utgiften.

Lenke til kommentar

Vet at mange av dere er veldig skeptiske til www.yeees.com men der er jo alle titler billige.

 

Nå kan man bestille varer og betale med faktura. Man får varen og har ti dager på seg til å betale. Dette er bra, og helt sikkert etter min mening. Er varen herpa, har man jo ikke betalt enda.

 

Man kan ikke betale med denne løsningen på web-shopen enda, men man kan sende en mail, og si hvilke varer man skal ha. Man må være 18 år for å kunne gjøre dette. Jeg skal ihvertfall prøve dette, jeg taper jo ingenting på det for å si det sånn.

Lenke til kommentar

lerkol, grunnen til at jeg kanskje reagerte på det er fordi jeg skal til london straks.

 

Har kikket etter denne fakturabetaling greia på yeees og finnern ikke, men hvis man må sende mail så er vel det greit. Hvilken email da, eller hvor på siden står det noe om dette?

Lenke til kommentar
lerkol, grunnen til at jeg kanskje reagerte på det er fordi jeg skal til london straks.

 

Har kikket etter denne fakturabetaling greia på yeees og finnern ikke, men hvis man må sende mail så er vel det greit. Hvilken email da, eller hvor på siden står det noe om dette?

 

Sendte de en mail og spurte når denne betalingsformen var oppe. De sa at den var oppe, og at man bare kunne sende mail til [email protected] med varer man ønsker og bosted, adresse, tlf

Lenke til kommentar
lerkol, grunnen til at jeg kanskje reagerte på det er fordi jeg skal til london straks.

 

Har kikket etter denne fakturabetaling greia på yeees og finnern ikke, men hvis man må sende mail så er vel det greit. Hvilken email da, eller hvor på siden står det noe om dette?

 

Sendte de en mail og spurte når denne betalingsformen var oppe. De sa at den var oppe, og at man bare kunne sende mail til [email protected] med varer man ønsker og bosted, adresse, tlf

 

Jaha, det høres bra ut. Hvor mye fikk du i fraktkostnader?

Lenke til kommentar
Vet at mange av dere er veldig skeptiske til www.yeees.com men der er jo alle titler billige.

 

Nå kan man bestille varer og betale med faktura. Man får varen og har ti dager på seg til å betale. Dette er bra, og helt sikkert etter min mening. Er varen herpa, har man jo ikke betalt enda.

 

Man kan ikke betale med denne løsningen på web-shopen enda, men man kan sende en mail, og si hvilke varer man skal ha. Man må være 18 år for å kunne gjøre dette. Jeg skal ihvertfall prøve dette, jeg taper jo ingenting på det for å si det sånn.

 

Hei hei kjære Yeees.com-ansatt. Du er herved avslørt. :p

Men uansett - takk for informasjonen.. er sikkert mange som vil foretrekke å bruke faktura fremfor å gi bort visa-koden sin.

Lenke til kommentar
Vet at mange av dere er veldig skeptiske til www.yeees.com men der er jo alle titler billige.

 

Nå kan man bestille varer og betale med faktura. Man får varen og har ti dager på seg til å betale. Dette er bra, og helt sikkert etter min mening. Er varen herpa, har man jo ikke betalt enda.

 

Man kan ikke betale med denne løsningen på web-shopen enda, men man kan sende en mail, og si hvilke varer man skal ha. Man må være 18 år for å kunne gjøre dette. Jeg skal ihvertfall prøve dette, jeg taper jo ingenting på det for å si det sånn.

 

Hei hei kjære Yeees.com-ansatt. Du er herved avslørt. :p

Men uansett - takk for informasjonen.. er sikkert mange som vil foretrekke å bruke faktura fremfor å gi bort visa-koden sin.

 

Haha, så morsom du er. ehhh...

 

Men jeg skal ihvertfall prøve å bestille en vare. Får jeg ikke varen, eller er det noe tull, har ikke jeg betalt en shit. Jeg stoler ikke helt på den butikken, i likhet med mange andre, men jeg skal "give it a shot" :wink:

Lenke til kommentar
Vet at mange av dere er veldig skeptiske til www.yeees.com men der er jo alle titler billige.

 

Nå kan man bestille varer og betale med faktura. Man får varen og har ti dager på seg til å betale. Dette er bra, og helt sikkert etter min mening. Er varen herpa, har man jo ikke betalt enda.

 

Man kan ikke betale med denne løsningen på web-shopen enda, men man kan sende en mail, og si hvilke varer man skal ha. Man må være 18 år for å kunne gjøre dette. Jeg skal ihvertfall prøve dette, jeg taper jo ingenting på det for å si det sånn.

 

Hei hei kjære Yeees.com-ansatt. Du er herved avslørt. :p

Men uansett - takk for informasjonen.. er sikkert mange som vil foretrekke å bruke faktura fremfor å gi bort visa-koden sin.

 

Haha, så morsom du er. ehhh...

 

Men jeg skal ihvertfall prøve å bestille en vare. Får jeg ikke varen, eller er det noe tull, har ikke jeg betalt en shit. Jeg stoler ikke helt på den butikken, i likhet med mange andre, men jeg skal "give it a shot" :wink:

 

De/dere er faktisk ganske gode.. Men det tar ofte en hel uke før du får varene.. og du må betale 40,- kr for å få faktura med varene.

Fant ut at dvdon.com er like billige som Yeees.com - medregna shipping.

Lenke til kommentar
Vet at mange av dere er veldig skeptiske til www.yeees.com men der er jo alle titler billige.

 

Nå kan man bestille varer og betale med faktura. Man får varen og har ti dager på seg til å betale. Dette er bra, og helt sikkert etter min mening. Er varen herpa, har man jo ikke betalt enda.

 

Man kan ikke betale med denne løsningen på web-shopen enda, men man kan sende en mail, og si hvilke varer man skal ha. Man må være 18 år for å kunne gjøre dette. Jeg skal ihvertfall prøve dette, jeg taper jo ingenting på det for å si det sånn.

 

Hei hei kjære Yeees.com-ansatt. Du er herved avslørt. :p

Men uansett - takk for informasjonen.. er sikkert mange som vil foretrekke å bruke faktura fremfor å gi bort visa-koden sin.

 

Haha, så morsom du er. ehhh...

 

Men jeg skal ihvertfall prøve å bestille en vare. Får jeg ikke varen, eller er det noe tull, har ikke jeg betalt en shit. Jeg stoler ikke helt på den butikken, i likhet med mange andre, men jeg skal "give it a shot" :wink:

 

De/dere er faktisk ganske gode.. Men det tar ofte en hel uke før du får varene.. og du må betale 40,- kr for å få faktura med varene.

Fant ut at dvdon.com er like billige som Yeees.com - medregna shipping.

 

Selger dvdon.com spill?

Lenke til kommentar
angående toll på spill; lillebroren min fikk akkurat deathrow fra amazon, og det ble ingen toll.

spillet ble merket som gave så vi slapp å hente den på posten, den kom i postkassa.

 

altså, ingen fraktkostnader i det hele tatt :D .

 

Det kalles vel flaks. Har hendt meg også at ting har gått rett igjennom, men det er heller unntaket enn regelen, og man kan ikke regne med at det skjer hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...