Katalysator Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Hei, Steam begynte å slå seg skikkelig vrang i går. Etter to-tre minutter inne på en server får jeg opp en melding som sier "Steam connection lost" før jeg blir kastet ut igjen. Dette gjelder alle spill (CS, DoD, DoD:S) og alle servere. Det merkelige er at jeg klarer å spille på servere som er non-secure, dvs. uten VAC. Jeg tviler derfor på at det har med internettkoblingen å gjøre. Jeg har forsøkt trikset med å slette clientregistry o.l., men uten resultat. Noen ideer om hva som er galt? mvh, Katalysator
Jooakim Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Troubleshooting Network Connectivity Steam Startup and Connection Problem FAQ How do I submit an incident report or contact VALVe Billing and Support?
dysfunctional Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Tydeligvis mange som har hatt dette problemet
Katalysator Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Jeg har nok dessverre vært gjennom de listene. Det virker som om dette er et nytt problem. Jeg har ikke peiling på hva som kan være galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå