Gå til innhold

TES: Investigation og Figthersguild...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to spørsmål...

1) Korsen løyse du gåten om de stjålne maleriene av counten i Chorrol?

2) Er master of Fightersguild... Han Oydren eller ka han heite... Ej snakka med han og da sa han at han skulle legge tinga som andre guild members hadde funnet i en koffert eller kiste eller nokke sånt... Finner i så fall ikkje den kista...

Nokken som kan hjelpe mej?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner kista, men den var tom... Var ikkje det ei kiste som andre medlemmer skulle fylle opp etter en måneds tid da? med ting dei ikkje trengte? Nå har det gått 1 og en halv måne i spelet... Enda inneholder kista ingenting... :hmm:

HJELP MEG

Skrevet

Jeg har aldri vært guildmaster i Fighters' Guild selv, så jeg kan ikke hjelpe deg med akkurat dette. Men jeg tror ikke det er noe spesielt interessant i kassen som du ikke finner selv når du er ute og plyndrer huler. Du kan jo se om du finner noe om dette på UESP.

Skrevet

Kjem ikkje mej videre på Investigation questet... Las ikkje alt som sto på dissa tekstane som kom opp... så no sitt ej fast... kan ej jer det på en annen måte? Kode foreksempel?

Skrevet

Tekstene som kom opp? Er det noe som kom i journalen din? Journalen din skal til enhver tid være nok til å bringe deg videre. Sjekk journalen din.

Skrevet

Var vaskelig å forstå... :D Men prøver så godt ej kan men finn ikkje det ut... Det stend på UESP: "Depending on the method you chose, confront the countess and collect your reward"

Ka metode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...