Gå til innhold

Har noen "strømlyd" i sin E 65?


cosw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når tastelyset er på så er det en ganske irriterende strømlyd i mobilen, ta fingeren over lys sensoren på framsiden av mobilen så kommer lyset på!

 

Er det flere som har en sånn rar "strømlyd" ?

8486118[/snapback]

 

Min E65 har det samme, det er lyset i tastaturet som lager lyden. Aner ikke hvorfor, eller om det er noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ingen fler med e65 som har sånn spenningslyd når tastelyset er på?

8657742[/snapback]

Jeg har ikke lagt merke til det før, men nå når jeg leste denne tråden og la øret inntil så hørte jeg den også... Nå som jeg vet om den er det jo meget irriterende..

Endret av bjarteru
Lenke til kommentar
Ingen fler med e65 som har sånn spenningslyd når tastelyset er på?

8657742[/snapback]

 

Jo... :cry:

8669657[/snapback]

Jeg leverte min telefon inn til reperasjon igår, så nå håper jeg at de finner ut av det... Virker jo som det er et problem som er på alle e65... Dersom det kommer tilbake at det er en lyd som "skal være der", så burde jo det være hevingsgrunnlag. Da svarer jo ikke telefonen til forventningene.... Men håper de finner ut av det, bortsett fra strømlyden så er det beste telefonen jeg har hatt på lenge

Lenke til kommentar

tror nok at det ikke er snakk om en feil produksjon.. har vert sånn på min n70 siden jeg kjøpte den for over ett år siden.. å den fungere fortsatt helt fint

høres nesten ut som en liten transformator inni mobilen

alle jeg kjenner som har n70 har oxo samme lyden

Endret av G_e_r_o_n_i_m_o
Lenke til kommentar
Hm.. han på nokia verkstedet mente det kunne hjelpe å gjennopprette fabrikk innstillinger, så når den starter på nytt, ta ut og inn batteriet

8675579[/snapback]

 

Da tror jeg han på nokia verkstedet spøker med deg:P

Snakket med noen på telehuset idag for å spørre om de hadde fått mange klager på det... Han som var i butikken der nevnte som andre i tråden her at det var samme lyd på N70, han mente videre at det ikke dreide seg om en feil, men at det var lysdiodene i tastaturet som laget lyden. Det var vist ikke noe å gjøre med saken...

Jeg bruker telefonen til wlan surfing før jeg legger meg og da er det helt stille i rommet, da er det utrolig irriterende å høre på den lyden, trenger ikke konsentrere meg hard for å høre den...

Er gjerne ikke hevingsgrunnlag, men jeg forventer at mobilen er stille, så den svarer ikke til mine forventninger og det var ingen som sa til meg når jeg kjøpte den at jeg måtte være klar over irriterende lyder dersom jeg vil ha lys i tastaturet...

Lenke til kommentar
Sant! Men er det noen måte å aldri ha tastelyset på da? selvom det er mørkt? Hadde tatt vekk tastelyset med glede for å slippe å høre den lyden :D

8681391[/snapback]

 

Jeg har ikke funnet noen måte, men nå er jo min telefon på service... Post gjerne om du finner ut av det!

En mullighet er jo å investere i en liten lommelykt slik at en kan lyse på sensoren når det er mørt :tease:

Lenke til kommentar
Helt enig!

 

Fint om du poster om lyden har blitt borte når du får den igjen :)

8672561[/snapback]

Til de som levde med håpet om at service skulle løse problemet med lyden, må jeg desverre skuffe dere. Fikk bare beskjed om at det var en liten lyd fra strømforyning til tastelys.... Ikke noe å gjøre med. Merkelig at de klarer å lage andre telefoner uten denne lyden da, men dersom de sier det så er det vel ikke så mye en kan gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...