Gå til innhold

Hvilket skjermkort er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sett på pc lenge og jeg vet nesten hvilken jeg skall velge, men før jeg kjøper må jeg nesten spørre om NVIDIA GeForce Go 7600 er bra? Går det ann å spille cs på d? er det mye bedre enn NVIDIA GeForce Go 7300?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er villig til å kjøpe en 17", ville jeg heller gått for dette. Mye bedre 3d-ytelse, og lavere pris. Hvis du vil ha 15,4" med 7600-kortet ville jeg også letet litt rundt, det finnes flere alternativer der ute til 10-11000 med samme spesifikasjoner som den du linket til.

Lykke til! :)

Skrevet
Hvis du er villig til å kjøpe en 17", ville jeg heller gått for dette. Mye bedre 3d-ytelse, og lavere pris. Hvis du vil ha 15,4" med 7600-kortet ville jeg også letet litt rundt, det finnes flere alternativer der ute til 10-11000 med samme spesifikasjoner som den du linket til.

Lykke til! :)

8484986[/snapback]

Jeg har faktisk tenkt på den 17" pc`n du viste meg. Men jeg skall ha en 15,4".

Men er det noen som vet om en bedre pc enn den jeg tenker på (http://www.psdata.no/ps.asp?it=130009&pdm=mainspec), til samme pris?

Skrevet
Her har du en til 9500 kroner som er nesten lik (samme modellnummer), men den har bare 1 GB ram (og 120 GB harddisk). Det blir vel uansett billigere å oppgradere RAM selv. Forøvrig ser de ut til å være gankse identiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...