Gå til innhold

Ventrilo/fraps funker ikke når jeg tabber wow

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bruker "mouse 3" til å transmitte på vt med, det funker helt greit også i vista helt til jeg Trykker på wow. altså er INNE i wow. Da virker det ikke å trykke lengere (prøvd flere knapper)

Så lenge jeg har msn tabbet eller hva som helst annet tabbet kan jeg transmitte på ventrilo, men med en gang jeg har wow som tabbet så skjønner ikke ventrilo at jeg prøver å transmitte lengere.

noen tips?

Endret av Paulex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er blitt utvidet.

Hver gang jeg har wow tabbet, så funker det ikke å starte fraps med "record knapp" heller.

Så det virker som at windows ikke svarer på trykk fra knapper når jeg er inne i wow.

Noen som vet hva som er feil? Er ganske irriterende å måtte trykke på noe annet enn wow i 2 sec for å kunne transmitte på ventrilo for så å trykke tilbake på wow i wondowed mode, samme med fraps, kan ikke frapse siden ingen knapper reagerer i wow. :<

Skrevet

høres ut som at eksterne hotkeys ikke funke av en eller anna grunn, prøvd med wow i windowed mode? bare velg borderless så er det samme som fullskjerm bare raskere og tabbe ut.

Skrevet

Jeg kjører wow i window mode normalt. Det funker ikke da, er raskere å tabbe ut slik at jeg kan transmitte på ventrilo, men er fortsatt ikke til å leve med.

Ja, virker som den disabler alle hotkeys untatt windows sine.

Jeg har også prøvd:

-kjøre windows i full screen.

-Bytte hotkeys fra mus ->tastatur.

-Kjøre wow i administrator mode.

Ganske frustrerende når de 2 viktigste tingene for meg (fraps/vt) ikke vil virke mens jeg spiller >_<

Skrevet

Ok da vet jeg det.

Alt man kjører med administrator rettigheter overlapper/ignorerer det jeg kjører uten.

Løst, men irriterende :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...