kallis Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 hver eneste gang jeg åpner hviken som helst videofil, uansett program får jeg sort/hvitt bilde. men åpner jeg en annen fil SAMTIDIG som den første får jeg nummer to i farger. har prøvd å reinstallere alle codecs fra ulike leverandører flere ganger uten hell. snodig!
flyndrefjes Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Operativsystem? Linux, MacOS eller Windows? Hvilken mediespiller tester du ut??
kallis Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 windows 2000 med siste service pack har både mediaplayer, videolan og ymse andre som følger med slike codec packs. prøvd å fjerne og reinstallere det meste. noen har støtt på lignende? i visse program som dvdavspilling i powerdvd får jeg ingenitng annet enn sort/hvitt uansett hva jeg gjør. grr
Bakke Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Hvilke codecs har du? Har selv opplevd at codecs som ikke fungerer som de skal har ødelagt...
kallis Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 hmm. divx sin offisielle pakke. nimo codec pack og andre jeg ikke husker navnet på noen dere anbefaler, som inneholder og overskriver alt som har med videovisning å gjøre?
toretors Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Fjern alt av codecs du har inne, så laster du ned og legger inn K-lite standard http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=3425&s=95 Sjekk også i innstillinger for skjermkortet at ingen video overlays er ativert eller annet som kan forårsake problem.
Bakke Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg ville ikke installert di du ikke husker navnet på, selv har jeg bare VLC...
kallis Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 (endret) K-lite ja. det var den jeg installerte sist Endret 29. april 2007 av kallis
kallis Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 der. enda en gang. no luck. nyttesløst tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå