JohanStendal Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 (endret) når jeg kommer til den lvlen som heter "you better watch out...", så crasher spillet hver eneste gang jeg foretar meg noe som innebærer at jeg må trykke på E, uannsett hvor jeg er på mappet. og dette skjer ikke på noen av de tidligere lvlene. har prøvd å installere begge patchene, men det hjelper ikke... EDIT: når jeg bruker E for å Drag Body, så crasher spillet når jeg trykker på G istedet... Endret 26. april 2007 av JohanStendal
kaalaaker Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det høyrest ut som om du har tatt i bruk en NO-CD crack. Det er en bug i den som gjer at kver gang du slipper/kaster noke, krasjer spelet.
JohanStendal Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Det høyrest ut som om du har tatt i bruk en NO-CD crack. Det er en bug i den som gjer at kver gang du slipper/kaster noke, krasjer spelet. 8478277[/snapback] har ikke det, og sier jo at det ikke er hver gang. bare på den ene lvlen.
The Stig Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Dette problemet er meget velkjent og er stortsett relatert til no-cd crack. Problemet er likevel fikset fra og med patch 1.1 (1.2 er siste utgave). Patchen finner du her.
aloras Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Min kompis har også fått et problem med Hitman Blood Money nå. Han har instalert spillet på Windows Vista Home Premium, men har da altså ikke fått det til å funke skikkelig. Det som skjer er at når han har spilt gjennom første levelen ( Death of a showman ), så krasjer spillet. Han kommer seg så langt at han kan lese avisen om mordet, men når han da trykket enter, så krasjer det og en standard windows feilmeldinger dukker opp på skjermen. Før dette skjer, funker alt uten problemer. Han kjører spillet som administrator, og i service pack 2 kompatibilitet. Han har også patchet til siste patch (1,2) Noen som kan svare meg på hva som må gjøres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå