Gå til innhold

Starter opp med å connecte til en server :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg logger inn på Account så tar det så evig lang tid å komme inn og etter en lang og god stund så kommer det enten opp at forbinelsen til serveren er brutt ellers så kommer det til loadinga til en server emd maks 4-6personer på :(

Hva må jeg stille på så dette ikke skejr hver gang jeg logger på BF2 ?

Takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid vært sånn og imens jeg har hatt spillet og jeg har reinstallert det titalls av ganger, men det at jeg for connection failed er begrunna linja mi er bare det at jeg ikke vil ha dne til å starte på en server med en gang jeg logger inn og jeg har bare en account .....

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Kan hende du trykker på play now ikonet når du går inn på bf? Er det ikke sånn ikon som connecter deg automatisk til en server når du trykker på den på skrivebordet?

Skrevet (endret)

Ligger det fortsatt i søplebøtta, kanskje?

Uansett det er samme snarvei som vanlig BF2, bare med litt andre parametre.

Min snarvei til BF2SF har dette i target:

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ******

Det er det i fet skrift som skiller seg ut fra den vanlige BF2-snarveien

Endret av hightow
Skrevet (endret)
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ******

Ok hos meg blir det da "Z:\Spill\Retrail\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ******

Men hvordan gjør jeg det om til en snarvei på deskop ?

Endret av The Ghost
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet
Det er en play BF2 og en play BF2 online now ....

Jeg bruker den sist nevnte .....

8477664[/snapback]

Når du trykket online now connecter den automatisk til en random server ;)

Skrevet

Ok hos meg blir det da "Z:\Spill\Retrail\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ******

Men hvordan gjør jeg det om til en snarvei på deskop ?

8481615[/snapback]

Enten lager du en ny snarvei, eller så kopierer du den vanlige BF2-snarveien som allerede ligger på desktop, og endrer target.

Hvis det ble laget en programgruppe for SF når du installerte, så ligger snarveien (vanligvis) under Start|Programmer|EA Games|Battlefield 2 Special Forces

Du må nok fjerne "+playerName hightow +playerPassword ******" også, ettersom det er min innloggingsinfo.

Skrevet
Hvis det ble laget en programgruppe for SF når du installerte, så ligger snarveien (vanligvis) under Start|Programmer|EA Games|Battlefield 2 Special Forces

Done :thumbup:

Nå funker det bra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...