The Ghost Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Når jeg logger inn på Account så tar det så evig lang tid å komme inn og etter en lang og god stund så kommer det enten opp at forbinelsen til serveren er brutt ellers så kommer det til loadinga til en server emd maks 4-6personer på Hva må jeg stille på så dette ikke skejr hver gang jeg logger på BF2 ? Takker
Dernel Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Har du prøvd med en annen account? Det kan jo hende det funker da, Viss ikke så kan du jo reinstallere spillet å se om det funker.
The Ghost Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Har alltid vært sånn og imens jeg har hatt spillet og jeg har reinstallert det titalls av ganger, men det at jeg for connection failed er begrunna linja mi er bare det at jeg ikke vil ha dne til å starte på en server med en gang jeg logger inn og jeg har bare en account .....
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Kan hende du trykker på play now ikonet når du går inn på bf? Er det ikke sånn ikon som connecter deg automatisk til en server når du trykker på den på skrivebordet?
The Ghost Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Det er en play BF2 og en play BF2 online now .... Jeg bruker den sist nevnte .....
Joachricar Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Play bf2 online now er bare tull, ihvertfall hos meg. Tar 100 år å logge på. Bruk Vanlige bf2 ikonet du.
Fiskeoppdretter Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg bruker det vanlige BF2 ikonet. Forstår ikke poenget med et vanlig ikon med BF2 og et annet med "play bf2 online now". Jeg har sletta det sistnevnte ikonet...
Dernel Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Med "play bf2 online now" velger man bare en server av seg selv, ikke noe vits. Bruk det vanlige bf2-ikonet
The Ghost Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Bruk det vanlige bf2-ikonet Jepp det funka, emn sidne jeg slettet ikonet til BF3 SF så lurer jeg på hvor jeg finner det!
hightow Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 (endret) Ligger det fortsatt i søplebøtta, kanskje? Uansett det er samme snarvei som vanlig BF2, bare med litt andre parametre. Min snarvei til BF2SF har dette i target: "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ****** Det er det i fet skrift som skiller seg ut fra den vanlige BF2-snarveien Endret 26. april 2007 av hightow
The Ghost Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 (endret) "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ****** Ok hos meg blir det da "Z:\Spill\Retrail\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ****** Men hvordan gjør jeg det om til en snarvei på deskop ? Endret 26. april 2007 av The Ghost
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det er en play BF2 og en play BF2 online now .... Jeg bruker den sist nevnte ..... 8477664[/snapback] Når du trykket online now connecter den automatisk til en random server
hightow Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ****** Ok hos meg blir det da "Z:\Spill\Retrail\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +modPath mods/xpack +ignoreAsserts 1 +playerName hightow +playerPassword ****** Men hvordan gjør jeg det om til en snarvei på deskop ? 8481615[/snapback] Enten lager du en ny snarvei, eller så kopierer du den vanlige BF2-snarveien som allerede ligger på desktop, og endrer target. Hvis det ble laget en programgruppe for SF når du installerte, så ligger snarveien (vanligvis) under Start|Programmer|EA Games|Battlefield 2 Special Forces Du må nok fjerne "+playerName hightow +playerPassword ******" også, ettersom det er min innloggingsinfo.
The Ghost Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 Hvis det ble laget en programgruppe for SF når du installerte, så ligger snarveien (vanligvis) under Start|Programmer|EA Games|Battlefield 2 Special Forces Done Nå funker det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå