Gå til innhold

Ønsker anbefalte webhoster for liten bedrift.


Anbefalte innlegg

Jeg har blitt spurt om å lage hjemmesiden til Dekordesign, et lokalt firma som jeg kjenner sønnen til eierne av. De har nå bestilt webhost hos Telenor med 10 MB lagringsplass og ASP + ACCESS, henholdsvis to språk jeg ikke kan.

 

Derfor lurte jeg på om noen hadde noen anbefalinger til webhoster med PHP og MySQL (min kompetanse) som er til å stole på og som omryes av gode erfaringer.

 

På forhånd takk.

 

Robin G. Aaberg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gode erfaringer med de ja.

Har hatt en reseller account der personlig, og en for et firma jeg jobber for, og det har vært veldig bra.

Support foregår på mail (tickets) med rask responstid

 

Personlig har jeg ikke bruk for reseller account lenger så jeg har nedgradert til en billig-host, men firmaet bruker det fortsatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jo mange som kan levere tradisjonell php/mysql hosting; jeg har vært fornøyd med veletablerte firma som domeneshop.no, servetheworld.net men sjekk også noen av de hundre konkurrentene.

 

Skal du bare lage noen enkle sider kunne det sikkert vært greit å se på Joomla. Har laget mange sider på dette CMS'et og blir vel egentlig bare mer glad i løsningene deres for hver gang.

Lenke til kommentar

Joomla er ikke noen dum ide nei :) Men kommer til å røske vekk det tradisjonelle joomla designet isåfall og skape noe litt mer unikt. Kommer også til å lage en liten webshop.

 

Takker for tips og går til arbeid. Må snakke med arbeidsgiver så han forstår at online.no ikke er dugbart til noe særlig. Håper de ikke har 12 mnd bindings krav på slike avtaler ved kjøp av domene :|...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...