Toby^ Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Heisann:) Ja.. det har seg slik at når jeg tar på musikk og går inn i vt samtidig så går wave lyden på volume control automatisk ned:( har rette lyddrivere og alt! hjelp takk:D
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Programmet ditt gjør dette. Hva er vt? Ventrilo? Sjekk innstillingene her.
JKJK Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 volumkontrollen i ventrillo (vt??) er nok i praksis lydnivået på wav kontrolleren i mixeren. Dette er "vanlig" i flere programmer.
Toby^ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 jepp ventrilo ja:) men hvordan fikser jeg det?;
JKJK Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Blir nok vanskelig å fixe, for jeg mener at svaret her blir "det er bare sånn det er". Prisippet er det samme for powerdvd 5, volumkontrollen der styrer både wav/digital lyd og master. Alternativt får du oppgradere til vista. Vista har et nytt lydsystem (husker ikke hva det heter i farta) som lar deg styre lyden på hvert enkelt program i windows miixeren.
Largie Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Hvis du har mulighet til å benytte Directsound istedenfor Wavemapper (ol) vil ikke dette være et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå