Slykz Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hei jeg har lenge lyst til og Bruke noe kalt Rogue Timer Men jeg får den aldri til og funke jeg har pakket den ut i AddOns men hva nå? Mvh Slykz
H-Frame Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) Du kunne redigert tittelen på denne tråden i stedet for å lage en ny... Endret 25. april 2007 av Kandalf
Slykz Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Laget denne tråden ca samme tid Så så d ikke :/
H-Frame Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) OT: Men tror det er lurere å vente på svar i en tråd i stedet for å lage mange tråder om det samme emnet. On topic: Når det er sagt kan det tenkes at du prøver å installere en addon som ikke passer til wow versjonen din. Sjekk etter siste versjon av addonen du prøver å bruke. Vær sikker på at det er selve addonen du unpacker i AddOns mappen, og ikke en addon install fil eller noe slikt. På character selection screen kommer det en liten knapp som heter Addons nede i venstre hjørne, trykk på den og enable addonen på den charen du ønsker å bruke addonen på. Endret 25. april 2007 av Kandalf
Slykz Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 OT: Men tror det er lurere å vente på svar i en tråd i stedet for å lage mange tråder om det samme emnet.On topic: Når det er sagt kan det tenkes at du prøver å installere en addon som ikke passer til wow versjonen din. Sjekk etter siste versjon av addonen du prøver å bruke. 8471465[/snapback] Men en fyr sa helt feil emne.. Jeg er ny så jeg viste ikke at han ville flytte emne hit :/
H-Frame Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) Dette går helt OT men les det moderatoren i den forrige tråden skreiv til deg. Velkommen til forumet Endret 25. april 2007 av Kandalf
gorber Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Men, når du har logget deg på server, i det bildet hvor du velger karakter; der finner du en liten knapp det står addon på. kanskje du finner no info der?
H-Frame Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) Les mitt andre innlegg i tråden, tror det meste skal stå der, inlegg nr 4 fra toppen Endret 25. april 2007 av Kandalf
øl_i_tastaturet Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Denne er nok noe for deg. Den skal funke.
Slykz Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Det er ikke d jeg lurer på.. Hvor skal jeg legge den hvor skal jeg pakke den ut osv..
øl_i_tastaturet Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det er ikke d jeg lurer på.. Hvor skal jeg legge den hvor skal jeg pakke den ut osv.. 8478309[/snapback] Min Datamaskin->C-disk->Programfiler->World Of Warcraft->Interface->Addons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå