Gå til innhold

Gull, sølv og bronse i World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Hei jeg har lurt lenge på hvor mye 1 gull er vært i sølv og bronse

 

 

vær vennelig og skrive det opp slik

 

1 gull er verd

? sølv

? Bronse

 

takker på forhånd :thumbup:

 

Det er ikkje lov å kjøpe/selge gull, sølv og bronse i WoW, all oppfordring til dette vil bli slått ned på

*Redigert av moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke lov å kjøpe gull for ekte penger i WoW (selv om mange gjør det dessverre), men jeg kan fortelle deg en genial måte å skaffe masse gull kjapt.

 

1. Finn en side på nettet som lister opp gjennomsnitts priser på items på AH på de forskjellige serverene.

2. finn din server, og lag en liste over de topp 20 items (etter hvor mye de selger for).

3. Fra de 20 itemsa så finner du 3-5 som er i ca. samme område.

4. GRIND! grind etter de 3-5 itemsa helt til du har en haug av de, som du deretter selger for under gjennomsnitts prisen i AH

 

Garantert mettode for å skaffe masse gull. Skaffe selv rundt 800g på 1 uke med denne metoden når jeg var rundt lvl 35

 

PS. det er også denne metoden goldfarmere bruker for å skaffe gull som de siden selger til folk for ekte penger ^_^

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar
Hør her. Hvis du har 100 copper vil det ikke stå 100 copper. Det vil stå 1 sølv. Hvis du har 100 sølv vil det ikke stå 100 sølv, men 1 gull.

 

Samme hvis du har 100 enkroner. Man sier ikke "Jeg har 100 enkroner, men 1 hundrelapp...

Vanskelig å forklare noe som er så selvforklarende :hmm:

8471325[/snapback]

 

 

Takk nå skjønnte jeg det :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er jo ikke en veldig god etode, ettersom økonomien på hver server er forskjellig?

 

 

Hva mener du med at økonomien er forskjellig på hver server??

 

er ikke økonomien lik på alle serverene?

8473484[/snapback]

 

neh. prøv å lag deg alts rundt omkring på andre servere og sjekk AH der. Du vil se forskjellige priser på items. Kan være alt i fra veldig små forskjeller til veldig store forskjeller...

Lenke til kommentar
Det er jo ikke en veldig god etode, ettersom økonomien på hver server er forskjellig?

 

 

Hva mener du med at økonomien er forskjellig på hver server??

 

er ikke økonomien lik på alle serverene?

8473484[/snapback]

 

neh. prøv å lag deg alts rundt omkring på andre servere og sjekk AH der. Du vil se forskjellige priser på items. Kan være alt i fra veldig små forskjeller til veldig store forskjeller...

8473526[/snapback]

 

så på en server kan jeg få 2 sølv myte for en f.eks eske men i en annen kan jeg få 10 sølv for den?

 

hva er AH?

Endret av bkf_94
Lenke til kommentar
Det er jo ikke en veldig god etode, ettersom økonomien på hver server er forskjellig?

 

 

Hva mener du med at økonomien er forskjellig på hver server??

 

er ikke økonomien lik på alle serverene?

8473484[/snapback]

 

neh. prøv å lag deg alts rundt omkring på andre servere og sjekk AH der. Du vil se forskjellige priser på items. Kan være alt i fra veldig små forskjeller til veldig store forskjeller...

8473526[/snapback]

 

så på en server kan jeg få 2 sølv myte for en f.eks eske men i en annen kan jeg få 10 sølv for den?

 

hva er AH?

8473824[/snapback]

 

Jepp.

 

AH er Auction House.

 

http://www.wowwiki.com/Auction_House

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Det er nok ikke lov å kjøpe gull for ekte penger i WoW (selv om mange gjør det dessverre), men jeg kan fortelle deg en genial måte å skaffe masse gull kjapt.

 

1. Finn en side på nettet som lister opp gjennomsnitts priser på items på AH på de forskjellige serverene.

2. finn din server, og lag en liste over de topp 20 items (etter hvor mye de selger for).

3. Fra de 20 itemsa så finner du 3-5 som er i ca. samme område.

4. GRIND! grind etter de 3-5 itemsa helt til du har en haug av de, som du deretter selger for under gjennomsnitts prisen i AH

 

Garantert mettode for å skaffe masse gull. Skaffe selv rundt 800g på 1 uke med denne metoden når jeg var rundt lvl 35

 

PS. det er også denne metoden goldfarmere bruker for å skaffe gull som de siden selger til folk for ekte penger ^_^

8470964[/snapback]

 

Jo, fin måte dette.

Berre lurer litt, kvifor selle under gjennomsnittspris? Eg meiner man får jo seldt det uansett. Til dømes, på frostwhisper går 10stk Mana Thistle for 60g. Noken personer legger inn for 40, då kjøper eg berre det, fordi eg Veit det finst alltids folk som betaler 60g for det. Sjølv om du kanskje ikkje får seldt da med eingang, vil det alltid vere folk med nok gull som har råd.

Lenke til kommentar
Er Large Brilliant Shards like dyrt på andre server som på min? Like etter BC var det 20g+/stk. Begynner å koste da. Ellers så er vel antagelig å selge herbs og leather bra business, siden mange powerlevler alchemy og LW

8474977[/snapback]

Kosta 25 g for LBS når TBC kom ut og sang gradvis til 16 gull deretter opp til ca 20. Dreamfoil var pengemakeren garantert! 4-5 for en stack før TBC, alltid 20-50 stacks på AH. Etter TBC steg prisen til ca 25-35 gull for en stack. Så haddem an hamstra så kan du gjette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...