Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ramme derbi ! Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Hei igjen folkens!

 

Jeg har nå nok et problem... nå er det ramma framme som er ødelagt!

Dere vet der lykta er festet? på det dekslet framme ved speedometeret? ( d er en derbi senda x-race sm) Det har visst lykta knekt der festene til det dekslet er! Forstår dere hva jeg mener? vet ikke om det er et navn på d...

 

Har sett på MC-deler og diverse andre steder, men jeg finner det ikke! Noen som kan hjelpe med å finne? Evnt sende link for bestillig! PLZ

Elr må jeg på et verksted å bestille ?

 

Takker veldig mye for svar ! Mvh Hansenx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei igjen folkens!

 

Jeg har nå nok et problem... nå er det ramma framme som er ødelagt!

Dere vet der lykta er festet? på det dekslet framme ved speedometeret? ( d er en derbi senda x-race sm)  Det har visst lykta knekt der festene til det dekslet er! Forstår dere hva jeg mener? vet ikke om det er et navn på d...

 

Har sett på MC-deler og diverse andre steder, men jeg finner det ikke!  Noen som kan hjelpe med å finne?  Evnt sende link for bestillig!  PLZ

Elr må jeg på et verksted å bestille ?

 

Takker veldig mye for svar !  Mvh Hansenx

8470658[/snapback]

Er det ramma, gaflene, lyktekåpa eller festene til lyktekåpa som er ødelagt? Siden det ikke var en så veldig god forklaring, så kan du vel ikke komme med et bildet av skaden så blir det litt enklere? :)

Lenke til kommentar
Hei igjen folkens!

 

Jeg har nå nok et problem... nå er det ramma framme som er ødelagt!

Dere vet der lykta er festet? på det dekslet framme ved speedometeret? ( d er en derbi senda x-race sm)  Det har visst lykta knekt der festene til det dekslet er! Forstår dere hva jeg mener? vet ikke om det er et navn på d...

 

Har sett på MC-deler og diverse andre steder, men jeg finner det ikke!  Noen som kan hjelpe med å finne?  Evnt sende link for bestillig!  PLZ

Elr må jeg på et verksted å bestille ?

 

Takker veldig mye for svar !  Mvh Hansenx

8470658[/snapback]

Er det ramma, gaflene, lyktekåpa eller festene til lyktekåpa som er ødelagt? Siden det ikke var en så veldig god forklaring, så kan du vel ikke komme med et bildet av skaden så blir det litt enklere? :)

8471596[/snapback]

 

 

Det kan jeg! Er sugen til å forklare, sry (a)

 

Det er liksom festene til lykta som er knekt...

post-116513-1177527270_thumb.jpg

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...