Gå til innhold

W.A.S.P. norgesturné 2007


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Noen her som fikk med seg W.A.S.P.? I løpet av den siste uken har Blackie Lawless og resten av W.A.S.P. besøkt både Kristiansand, Stavanger, Haugesund, Bergen, Volda og Trondheim. Siste konsert på årets norgesturné spilles i kveld på Sentrum Scene. Hva synes dere om konserten? Selv var jeg på konserten på Samfundet i Trondheim i går, og må si det var en meget bra konsert. Blackie var i storform, og serverte klassikere på løpende bånd, samt to godlåter fra det nye studioalbumet Dominator.

 

Setlist:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
On Your Knees

Inside The Electric Circus

Hate To Love Me

L.O.V.E. Machine

Wild Child

Take Me Up

The Real Me

The Idol

I Wanna Be Somebody

Heaven's Hung In Black

Chainsaw Charlie (Murders In The New Morgue)

Blind In Texas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på Stavangerkonserten, og må si jeg var veldig imponert. Gutta holder fortsatt koken, og leverte en knallkonsert. Det politiske budskapet Blackie serverte gikk rett hjem hos meg, og de to nye låtene var meget bra. Kveldens høydepunkt for min del var nok The Idol, som var helt orgasmisk :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har hørt en god del på Dominator nå, og de to låtene fra albumet de spilte på konsertene må jeg si er veldig gode, særlig Heaven's Hung In Black.

Lenke til kommentar
Sant det, det hadde jeg nesten glemt. Blackie sa de kom tilbake rundt oktober om jeg ikke husker feil. Obligatorisk oppmøte.

8506073[/snapback]

 

jau...han sa noe om det ;)

Var veldig bra konsert da! :thumbup: var på samfundet sjøl...

Er ikke like fasinert av de nyeste sangene jeg men...de var helt grei ;) å jeg hadde sett for meg lawless spille bass...ikek gitar xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...