Gå til innhold

Blir Xbox 360 Elite en "limited edition"?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har skaffet meg en Nintendo Wii for en stund siden og er knall fornøyd med den :thumbup: Men saken er at jeg mest sansynlig skal kjøpe Xbox 360 ganske snart og PS3 etter at den har sunket litt i pris :)

 

Men spørsmålet mitt er om den nye Xbox 360 Elite blir en såkalt "limited edition"? Eller vil alle kunne kjøpe den med tiden? :hmm:

 

Mvh,

Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke den mest aktive xbox 360 infobot'en her.. men jeg er temmelig sikker på at Xbox 360 elite er kommet for å bli. Etter det jeg har fått med meg vil Core versjonen forsvinne mens Premium på en måte da tar core versjonen sin plass som "billigutgaven" og Elite blir den "nye premium".

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke den mest aktive xbox 360 infobot'en her.. men jeg er temmelig  sikker på at Xbox 360 elite er kommet for å bli. Etter det jeg har fått med meg vil Core versjonen forsvinne mens Premium på en måte da tar core versjonen sin plass som "billigutgaven" og Elite blir den "nye premium".

8467946[/snapback]

 

Core vil ikke forsvinne. Vil være 3 pakker. Premium vil KANSKJE fases ut til fordel for elite etterhvert.

Lenke til kommentar
Nei, den blir fast.

8467948[/snapback]

Det stemmer, det var først rykter om at den skulle være en "limited edition" av Xbox 360 fram til MS kunngjorde Elite offisielt.

8467968[/snapback]

 

Å så bra da! :D

 

Blir det nok en elite på meg etthvert, ingen dato til når den kommer hit til lands eller?

 

Mvh,

Christoffer

Lenke til kommentar
Blir det nok en elite på meg etthvert, ingen dato til når den kommer hit til lands eller?

 

Mvh,

Christoffer

8467993[/snapback]

 

Var vel snakk om november for europa.

8468176[/snapback]

 

Jesus, så seint ja....jaja..for jo god tid til å spre opp penger da :D

 

Takker for svar :)

8468213[/snapback]

 

For å moderere meg litt så har det ikke vært bekreftet fra MS noen dato for Elite i Europa ennå, men det ble rapportert på flere nyhetssider for en tid tilbake om en mulig utgivelse i november.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...