Gå til innhold

På jakt etter flyspill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er for tiden veldig lysten på å fly litt, nærmere bestemt krige og fly. Er altså på jakt etter noen gode kampfly spill. Har prøvd en del simulatorer, men greier ikke å sette meg inn i disse - både Lock On: Modern Air Combat og IL2-Sturmovik ble litt kjedelig i lengden. Er altså på jakt etter action ... Er ikke noen spesielle krav til spillet, annet enn at det burde kunne spilles med joystick.

Håper jeg får noen gode forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg hadde et veldig morsom flyspill før. Airfix dogfighter het det, men det er kansje litt gammelt nå. Det gikk ut på at du fløy små fly,altså som om de var krympet, i store hus eller i hagen eller slikt og skøyt ned fiender og gjorde oppdrag. Var litt underholdende i grunn. :D Men du er vel mer opptatt av skikkelig kriging, og jeg hadde et bra spill som gikk ut på det også. Men jeg husker ike navnet, skal se om jeg finner det.

Skrevet

BattleGround Europe: WW2 Online har en kjempe tøff flydel.

Ingenting som er mer actionfyllt enn å fyke et fly der, mens du kjemper mot andre folk.

Enda skumlere blir det når en bit av vingen din faller av, eller ene motoren stopper, og du må bruke all den kraft og kunnskap du har for å få flyet ditt trygt tilbake i en trygg flyplass.

Er nokså realistisk fysikk også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...