Gå til innhold

Det dyreste merke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke aning om hvilke merke som faktisk er dyrest fortiden, og det intereserer meg overhode ikke heller men..

 

Det første jeg tenkte på er faktisk et japansk streetwear merke, huske ikke hvilke men..

 

Ellers så har du jo de skredderene som syr alt akkurat som du vil ha det, og har opparbeidet seg høy status og priser seg deretter.

Lenke til kommentar
Tror han/hun skulle ha 6000-7000 for 2-3 jeans.

8465269[/snapback]

 

6-7000 for 2-3jeans er da ingen ting når man snakker om litt mer eksklusive labels.

 

Kom på Mr.William Fioravanti som tar opptil $10,500 for en dress (Super 220), finnes sikkert dyrere og, men ikke som jeg kommer på.

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Tror han/hun skulle ha 6000-7000 for 2-3 jeans.

8465269[/snapback]

 

6-7000 for 2-3jeans er da ingen ting når man snakker om litt mer eksklusive labels.

 

Kom på Mr.William Fioravanti som tar opptil $10,500 for en dress (Super 220), finnes sikkert dyrere og, men ikke som jeg kommer på.

8465892[/snapback]

Men så snakker jeg om en skredder i nærmiljøet også da, for å sette det litt mer i perspektiv. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Domenico Vacca er ganske dyrt. Ei silkeskjorte med perlemor knapper koster vel rundt 5000 kr... De skreddersydde dressene er svindyre, og ready-to-wear klær er utenfor de flestes grenser. I norge vet jeg ikke.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Det som kommer fra skreddere tenker jeg.

 

Grunnen til at det er dyrt er at at skredderene har godt rykte, og kan ta seg betalt deretter.

8463505[/snapback]

 

Nope.

 

Dressene er dyrere som merkeklær, helst da skreddersydde merkeklær. De samme dressene uten merket, direkte fra skredder, koster mindre. Dette fordi merker som Ralph Lauren (og spesielt Ralph Lauren) benytter seg av anerkjente skreddere som underleverandører.

Lenke til kommentar
Man har jo også Rare - koster ca. 2100 for en vanlig genser.

Har en, angrer litt egentlig. (Altså i vanlige butikker i Norge)

8542041[/snapback]

 

Jeg har ikke oppfattet Ra-Re som et spesielt dyrt merke.

Har selv en del klær defra og det er langt ifra det dyreste jeg har....

Men selvfølgelig det er jo heller ikke et "billigmerke"...

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke helt merket men den dyreste bikinien er såpass ekslusiv at den må bestille 14 måneder i forveien og blir levert på døra med egen livvakt og pansret bil!  :ph34r:

8600274[/snapback]

 

Makan... hva skjer hvis hun skal en tur på stranden¿

 

Det dyreste jeg vet om er Christian Lacroixs haute couture, som Xtra nevnte tidligere. Hvis det i det heletatt regnes som et merke. Spesialbestiller du fra de mer annerkjente merkene, så tipper jeg pristak ikke eksisterer. Det blir som å kjøpe et toalett av solid gull og dekorere med diamant og andre edelstener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...