Gå til innhold

TES: Knights Of The Nine - Verdt å kjøpe? [Oblivion]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det verdt å kjøpe ekspansjonspakkene? Eller, skal nesten garantert kjøpe hovedspillet+shivering isles på cdon.com (ca 500kr), men jeg lurer på om det er vits i å kjøpe knights of the nine... Jeg tenkte at det sikkert ikke gjorde noe siden det koster bare 119,- på cdon, men er det noe vits i uansett? Hva inneholder den? Selv har jeg bare prøvd hovedspillet, men ikke så utrolig mye.

Endret av Zeph
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke selv prøvd Knights of the Nine, men den legger ikke til noe nytt landområde, i motsetning til Shivering Isles (som jeg definitivt skal kjøpe). KotN er akkurat som de andre offisielle modifikasjonene - den legger til ting og oppdrag. KotN er bare en del større enn de andre. Men KotN er framdeles bare en modifikasjon, og ikke en full ekspansjonspakke.

Skrevet
Er det verdt å kjøpe ekspansjonspakkene? Eller, skal nesten garantert kjøpe hovedspillet+shivering isles på cdon.com (ca 500kr), men jeg lurer på om det er vits i å kjøpe knights of the nine... Jeg tenkte at det sikkert ikke gjorde noe siden det koster bare 119,- på cdon, men er det noe vits i uansett? Hva inneholder den? Selv har jeg bare prøvd hovedspillet, men ikke så utrolig mye.

8462931[/snapback]

Eg har kjøpt KOTN og har spelt gjennom mange av dei add ons du finner i den ekspansjonspakken. Vil absolutt anbefale KOTN.. mye moro og mye bra gear!

Skrevet

Ok, jeg tror jeg kjøper KOTN. Hadde tenkt til å kjøpe Black&White istedet, men det blir kanskje litt fort kjedelig... Tror jeg. Satser heller på en bedre oblivion-opplevelse.

Skrevet (endret)

Black & White i stedet? Kjøp det heller i tillegg, du får det jo for en slikk og ingenting de fleste steder. Det spillet har gitt meg mye, mye moro, og er absolutt til å anbefale. Jeg gikk ikke lei før etter en god stund. :)

Jeg snakker så klart om eneren, regner med det var den du henviste til (det var i alle fall det du skrev). Toeren appellerte ikke til meg i like stor grad, og jeg gikk lei demoen allerede før jeg hadde fullført den.

Edit: 99,- hos Zailor.no.

Endret av MiSP
Skrevet
Black & White i stedet? Kjøp det heller i tillegg, du får det jo for en slikk og ingenting de fleste steder. Det spillet har gitt meg mye, mye moro, og er absolutt til å anbefale. Jeg gikk ikke lei før etter en god stund. :)

Jeg snakker så klart om eneren, regner med det var den du henviste til (det var i alle fall det du skrev). Toeren appellerte ikke til meg i like stor grad, og jeg gikk lei demoen allerede før jeg hadde fullført den.

Edit: 99,- hos Zailor.no.

8472037[/snapback]

Jeg pratet om toeren, den har jo fått god kritikk mange steder, og koster bare 99,- på cdon.com akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...