Gå til innhold

Resident Evil 4 - Mouse-aim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg Resident Evil 4.

Er meget missfornøyd med spillet generelt, og verst av alt er at man ikke styrer skuddsiktet med musa. Derfor lurer jeg på om noen vet om en patch til den europeiske versjonen av spillet med mouse-aim :innocent:

På forhand; takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he vet, maken til kontrolloppsettet på RE4 på PC ja. :nei: Men det stoppet ikke meg i å fulførre spillet for det om. :D Etterhvert blir man jo vant til de forskjelluge tastene.

Skrevet

Trådstarter: Har du forresten patchet spillet, eller kjører du spillet sånn som det originalt ble gitt ut? Dem har fikset en del av den dårlige grafikken på PC versjonen nå hvert fall, noe som hjelper på spillopplevelsen, vil jeg tro.

Skrevet
Trådstarter: Har du forresten patchet spillet, eller kjører du spillet sånn som det originalt ble gitt ut? Dem har fikset en del av den dårlige grafikken på PC versjonen nå hvert fall, noe som hjelper på spillopplevelsen, vil jeg tro.

8467219[/snapback]

Nei, har ikke det.

Noen som har linken til den patchen?

Skrevet

Gå på www.gamecopyworld.com og last ned mouse aim v 2.0.

Den funker på alle versioner, funket fint på min norsk kjøpte.

Men jeg oppdaterte spillet for finere grafikk og da kan man bare glemme det.

Nå bruker jeg en Wired Xbox360 kontroll istedenfor. Mye bedre, Mus styring i RE4 er liksom ikke helt kanon.

Skrevet

Jeg har prøvd alle versjoner av mouse aim til RE4. ingen av dem funker! Jeg kopierer alle filene inn i hovedmappen og starter spillet med den fila som kom med nedlastinga. Vet ikke om det er noe jeg gjør feil, eller om det bare er patchene som ikke funker på min versjon av spillet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...