Gå til innhold

1.4 patch funker ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg har instalert patchen 1.4.

når jeg går inn og skal spille på en server får jeg beskjed om at jeg har gamlere verson enn hva serveren har.

hva er det som er problemet?

Takk for alle svar jeg kan få!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du krysset av for filtrering på servere med samme versjon?

Hvis ja, prøv å installere patch en gang til. Hvis ikke det fungerere, reinstaller spillet.

Endret av hightow
Skrevet
Har du krysset av for filtrering på servere med samme versjon?

Hvis ja, prøv å installere patch en gang til. Hvis ikke det fungerere, reinstaller spillet.

8462048[/snapback]

skal prøve det ;) thnx

Skrevet
nå har jeg lastet ned verson: 1.41, men det er det samme problmet enda.!

8461576[/snapback]

Er dette en feilmelding du får etter du har kommet inn på serveren? I så fall er det din versjon av Punkbuster som er for gammel og må oppdateres manuelt. Om serveren har siste versjon av klientdelen til PB tilgjengelig skal den i utgangspunktet gi deg siste versjon. Om den ikke klarer dette må du oppdatere manuelt. Dette kan gjøres med pbsetup.

Om det er i det du skal inn på en server, vil også servere med en annen versjon enn den du har installert være røde i serverlista. Og vil gi deg den feilmeldingen i det du prøver å joine en server. Da er det som påpekt tidligere i posten 1.41 som er løsningen. Er denne installert uten feil skal du ha tallene 1.1.2965-797 oppe i høyre hjørne når du har startet spillet.

Skrevet

Jeg hade samme problemet en gang, at patchen min ikke funka.

prøv å restart maskina, prøv og installer. reinstaller spillet et par ganger. Etter det må du bare prøve å installere patchen om igjen og om igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...