Gå til innhold

Hjelp. X360 til PC Skjerm?


XtaZ

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte jeg skulle prøve å koble Xboxen til PC skjermen min men trenger jeg noen spesiell kabel for dette? Jeg har et Sapphire Radeon X1950 krafikkort. Har tatt noen bilder for å finne ut om jeg kan koble opp på denne måten:

 

Bilde 1: Denne kabelen fulgte med grafikkortet. Kan jeg da koble X360 kablene (bilde 3) inn i denne adapteren å så koble den inn i grafikkortet (bilde 2) for å få bilde på PC skjermen?? Hvordan får jeg isåfall opp bildet på skjermen?

 

1: post-101569-1177416367_thumb.jpg

 

2: post-101569-1177416397_thumb.jpg

 

3: post-101569-1177416439_thumb.jpg

 

 

Takker for all hjelp :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte meg sånn kabel nå. kosta bare 130 kr på Play.com :) men tar noen dager før den kommer da så hvis noen kan fortelle meg om den måten jeg tenkte på først fungerer så hadde det vært fint :) Da kan jeg bruke den som midlertidig løsning

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Hvis du har VIVO på skjermkortet ditt er det bare å plugge i kablene og starte opp programmet skjermkort produsenten din leverte med =)

8460382[/snapback]

 

 

Hmm. Jeg har noe som heter Avivo Video. Det er en av funksjonene i listen på ATI Cataclyst control center. Er dette det samme?

Lenke til kommentar

Jada, det finnes Component -> VGA

 

DVI finnes ikke tror jeg, men du kan jo sette et adapter på hvis skjermen din støtter analog DVI. Component signalene er tross alt analoge =)

 

Den kabelen han har i hånda der, er en kabel som kun kan brukes til Video Out fra skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...