peace2 Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) Jeg aner ikke hvorfor men når jeg går inn på websider med Java aplication (Itslearning.com, www.jippii.no) så lukkes web browseren helt uten videre, (prosessen avsluttes) Lurer på hva som kan ha skjedd , hvordan fikser jeg det? Edit: Det skjer med både firefox og IE men ikke opera .. Endret 24. april 2007 av xox
zonko Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Opera er suveren veit du Prøvd å laste ned nyeste java-oppdateringer?
peace2 Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Opera er suveren veit du Prøvd å laste ned nyeste java-oppdateringer? 8457931[/snapback] ja , jeg tror det skjedde fordi jeg hadde oppgradert til nyeste versjonen for det funka fint før oppdateringa, lett å få den gamle tilbake?`
Ståle Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Prov a avinstaller alle oppdateringne, og sa installerer du dem pa nytt igjen. Funker fint her med de nyeste oppdateringene og Opera.
peace2 Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Prov a avinstaller alle oppdateringne, og sa installerer du dem pa nytt igjen.Funker fint her med de nyeste oppdateringene og Opera. 8465886[/snapback] Jepp , måtte bare reinstallere dem, nå funker alt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå