NothinDoin™ Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (endret) Heisan! Når jeg trykker på spill programmet (steam) så kommer det et time-glass der pilen er. Deretter skjer det ingenting! Så trykker jeg Ctrl+Alt+Delete går på prosesser , avsluter programmet (steam) og prøver å gå inn på det igjen.. Så updater den i ca 30.sek og deretter skjer det ingenting. Jeg slår av pc'n , men før den slåes av må den lukke et "hidden window (steam)" Har avinstalert det og instalert det igjen på en annen disk , men det fungerer ikke... Noen som vet hva det kan være og åssen jeg kan fikse det? Håper på raske svar! Endret 23. april 2007 av NothinDoin
NilsiT Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (endret) har det spillet aldri funket eller har dette skjedd i ettertid? Endret 23. april 2007 av Nilsi_tl
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Har nå spilt dette spille på denne pc'n i 2-3 år..
NilsiT Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (endret) åja... har selv opplevd det samme(på min gamle pc, men med et annet spill) kommer det noen feilmeldinger? Endret 23. april 2007 av Nilsi_tl
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 Nei....Er det som er så rart....det skjer ikke'no
Arne Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Som eg plar å seie, søk gjennom pcen med ad-aware og spybot search and destroy.
trash89 Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Slett clientregistry.blob som ligger i steam folderen. Ved å slette denne sletter du den siste updaten (som btw var en bug på fra steam) Og steam oppdaterer på nytt, prøv dette og rapporter tilbake her i forumet.
NothinDoin™ Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Som eg plar å seie, søk gjennom pcen med ad-aware og spybot search and destroy. 8454734[/snapback] Hva er det ? (link?)
NothinDoin™ Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Slett clientregistry.blob som ligger i steam folderen.Ved å slette denne sletter du den siste updaten (som btw var en bug på fra steam) Og steam oppdaterer på nytt, prøv dette og rapporter tilbake her i forumet. 8457395[/snapback] Funka ikke....ingenting skjedde etter at den loadet/updatet (en gang kom det også "ERROR : file does not exist"
Arne Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Enkelte menneske har rett og slett ikkje emnen til å søke i google. Eg hatar deg. Burn! Forresten, her: Ad-aware Spybot search and destroy Null problem.
NothinDoin™ Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Bra et du liker meg ^^, Men er dette et anti -virus programm? Akkurat nå bruker jeg Avast! og er veldig fornøyd med det.
Arne Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nei, det er ikkje antivirusprogram. Der er program som fjerner adware og spyware. Du bør ha det i tillegg til antivirusprogram. Du bør ikkje ha to antivirusprogram.
NothinDoin™ Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Etter jeg har gjort dette , skal programmet (steam) virke?
Arne Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Nei, det har eg ikkje sagt... Men, det kan jo vere lurt å gjere det, kven veit kor mykje rusk du har på pcen din.
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 Går det ann å åpne programmer fra Prosesser i Windows Oppgavebehandling (ctrl+alt+delete)? Hvis det går ann så er ikke dette noe problem! Programmet kommer ikke opp på skjermen , men det er på prosesser i Windows Oppgavebehandling.....
Mikkel_H Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Sjekk pc med ad-aware og spybot, hvis de ikke finner noe "rusk" så vil jeg foreslå å avinnstalere steam og innsatlere det på nytt igjen. Eventuelt kan du (som jeg gjorde i går) bare kjøre steaminnstall-filen på nytt, uten å fjerne steam først. Det funket for meg. Lykke til...
NothinDoin™ Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 (endret) Sjekk pc med ad-aware og spybot, hvis de ikke finner noe "rusk" så vil jeg foreslå å avinnstalere steam og innsatlere det på nytt igjen.Eventuelt kan du (som jeg gjorde i går) bare kjøre steaminnstall-filen på nytt, uten å fjerne steam først. Det funket for meg. Lykke til... 8469414[/snapback] Hen ligger denne filen? Og her er en side som sier jeg bare skal uninstal , har gjort det , men det funket ikke..: GhostSurf2007 Endret 27. april 2007 av NothinDoin
Anorshan Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Det har skjedd det samma på meg. Bare bytt ut skjermkortet!
NothinDoin™ Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Takk for alle som prøvde å hjelpe! Hadde nå fått nok , så jeg bare formaterte pc'n! Det hjalp heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå