Saviorself Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Som i emne, hvordan får jeg mindre recoil og mindre framelagg ? Mvh - Andeers !
Laffe Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 ække helt sikker på om d er mulig.. mennne jeg tror det fins.. dessuten så er det cheat.. du kan få "mindre" recoil hvis du klarer å håndtere våpnet. men jeg aner ikke.. hvorfor skla du ha mindre recoil da?
hiper Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 ække helt sikker på om d er mulig.. mennne jeg tror det fins.. dessuten så er det cheat.. du kan få "mindre" recoil hvis du klarer å håndtere våpnet. men jeg aner ikke.. hvorfor skla du ha mindre recoil da? 8459515[/snapback] fordi uten recoil går alle kulene rett frem som gjør at man treffer veldig lett, men dette er cheat og det snakker vi ikke om her
Saviorself Skrevet 24. april 2007 Forfatter Skrevet 24. april 2007 Er ikke cheat. er bare det att jeg har fått så psycho recoil etter jeg reinstallerte steam osv. Hadde ikke så mye recoil før som jeg har nå .. Er det ikkenoe jeg kan skrive i console for att det ikke skal være insane recoil ? noen som vet noe om Framelagg da ?
neadii Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 cl_crosshair_size "small" (ekke sikker på cmd) cl_dynamiccrosshair 0 glhf
hiper Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 cl_crosshair_size "small" (ekke sikker på cmd)cl_dynamiccrosshair 0 glhf 8462320[/snapback] får ikke mindre reciol av dette da, bare sikte holder seg mere stødigt
neadii Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Ikke nødvendigvis mindre nei. Men det er det minste du kan få uten tillegsprogrammer.
neadii Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Å reinstallere Steam fordi han har fpsdropp og for stort recoil er jo kanskje noe av det idiotiske en kan forslå? @Trådstarter: Slett config.cfg i cstrike mappa så skriver du de commandsa jeg skrev over + fps_max 101 i console.
Laffe Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 eh, da har mange "pros" høy recoil.. hvis du laster f.eks Fisker eller spawn sin cfg så bruker de large og dyna på 1 MEN det kommer også ann på "HVORDAN" du håndterer recoilen.. menne shit happens.. hvis det funker så bra for han da;)
neadii Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Poenget er ikke at Fisker, juvenile, spawm etc. bruker large recoil og dynamiccrosshair 1, men at trådstarter vil ha så lite recoil som mulig og stabil fps. Da må han skrive dette i console: cl_crosshair_size "small" cl_dynamiccrosshair 0 fps_max 101
LocoMotiveMan Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Er vel en liten forskjell på rekyl og størrelse på siktet.
hiper Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 eh, da har mange "pros" høy recoil.. hvis du laster f.eks Fisker eller spawn sin cfg så bruker de large og dyna på 1 MEN det kommer også ann på "HVORDAN" du håndterer recoilen.. menne shit happens.. hvis det funker så bra for han da;) 8477800[/snapback] fordi om de bruker det hvorfor skal vi bruke det? Fordi vi blir like kule som de? , men man får faktisk bedre kontroll på sprayen med large+ dynamic 1, men jeg synes det bli vanskeligere på langt hold
Laffe Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 eh, da har mange "pros" høy recoil.. hvis du laster f.eks Fisker eller spawn sin cfg så bruker de large og dyna på 1 MEN det kommer også ann på "HVORDAN" du håndterer recoilen.. menne shit happens.. hvis det funker så bra for han da;) 8477800[/snapback] fordi om de bruker det hvorfor skal vi bruke det? Fordi vi blir like kule som de? , men man får faktisk bedre kontroll på sprayen med large+ dynamic 1, men jeg synes det bli vanskeligere på langt hold 8479392[/snapback] nei man kan være dumme å. Det er alt for mange som tror de vil treffe/ta masse headshots hvis de følger etter dem.. selv så aner de jo ikke hvorfor de bruker det og det, men bare følger etter det fordi de "tror" at de kan bli bedre. jaja ;D
Erelend Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 cl_crosshair_size "small" 8477903[/snapback] Er det ikke bedre å bruke "cl_crosshairscale (det du ønsker 2500-5000)" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå