Gå til innhold

Mindre recoil og framelegg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ække helt sikker på om d er mulig.. mennne jeg tror det fins.. dessuten så er det cheat.. du kan få "mindre" recoil hvis du klarer å håndtere våpnet.

 

 

men jeg aner ikke.. hvorfor skla du ha mindre recoil da?

8459515[/snapback]

 

fordi uten recoil går alle kulene rett frem som gjør at man treffer veldig lett, men dette er cheat og det snakker vi ikke om her :ph34r::p

Lenke til kommentar
eh, da har mange "pros" høy recoil.. hvis du laster f.eks Fisker eller spawn sin cfg så bruker de large og dyna på 1 ;)

MEN det kommer også ann på "HVORDAN" du håndterer recoilen..

menne shit happens.. hvis det funker så bra for han da;)

8477800[/snapback]

 

fordi om de bruker det hvorfor skal vi bruke det? Fordi vi blir like kule som de? :whistle: , men man får faktisk bedre kontroll på sprayen med large+ dynamic 1, men jeg synes det bli vanskeligere på langt hold :)

Lenke til kommentar
eh, da har mange "pros" høy recoil.. hvis du laster f.eks Fisker eller spawn sin cfg så bruker de large og dyna på 1 ;)

MEN det kommer også ann på "HVORDAN" du håndterer recoilen..

menne shit happens.. hvis det funker så bra for han da;)

8477800[/snapback]

 

fordi om de bruker det hvorfor skal vi bruke det? Fordi vi blir like kule som de? :whistle: , men man får faktisk bedre kontroll på sprayen med large+ dynamic 1, men jeg synes det bli vanskeligere på langt hold :)

8479392[/snapback]

 

 

nei man kan være dumme å. Det er alt for mange som tror de vil treffe/ta masse headshots hvis de følger etter dem.. selv så aner de jo ikke hvorfor de bruker det og det, men bare følger etter det fordi de "tror" at de kan bli bedre.

jaja ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...