Gå til innhold

Kan jeg konfigurere XP uten cd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en Hp Pavilion Dv9005, og der fulgte det med Windows Xp Home Edition, men det var liksom inne på pc da jeg kjøpte den, det fulgte altså ingen cd med. Men jeg tenker på å konfigurere pc'en, må jeg da kjøpe ny XP? Eller er det det jeg har de gjennopprettings platene til? Kan ikke så mye om det her :blush::p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og med konfigurere så mener du formatere pc'en og legge inn alt på nytt?

Hvis du svarer ja, så må du ha en recovery cd ja, enten med XP eller som har et image av disken din slik den var fra fabrikken.

Om du ikke har noe av dette, men lisenskoden (skal være bak på pc'en) kan du jo låne en XP Home plate fra noen andre, og bruke din lisenskode når du installerer.

Det fungerer også. :thumbup:

Skrevet
Og med konfigurere så mener du formatere pc'en og legge inn alt på nytt?

Hvis du svarer ja, så må du ha en recovery cd ja, enten med XP eller som har et image av disken din slik den var fra fabrikken.

Om du ikke har noe av dette, men lisenskoden (skal være bak på pc'en) kan du jo låne en XP Home plate fra noen andre, og bruke din lisenskode når du installerer.

Det fungerer også. :thumbup:

8452349[/snapback]

Da gjør jeg det ;) Takk for hjelpen :thumbup:

Skrevet (endret)

Men jeg har en harddisk som heter "HP_RECOVERY" og da jeg fikk pc'en så ba den meg om å lage gjennoppretningsplater, men jeg gjorde ikke det før 1-2 måneder etter at jeg fikk pc'en. Hvis jeg setter inn cd'ene og gjør det jeg skal, går jeg liksom tilbake til det tidspunket da jeg lagde cd'ene? Eller helt tilbake til scratch?

Endret av aXXo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...