Gå til innhold

Hvilken mobil til ca 2000 kr ?


Anbefalte innlegg

Må kjøpe ny mobil siden min S35i ikke vil ta skikkelig lading lenger (har bytta batteri men det hjalp ikke)

Skal bruke ca 2000kr og jeg ser for meg følgende muligheter:

 

-Uten abbonement

-Videreføring av telenor abbonement (både mor og far har)

-Videreføring av Sense abbonement (jeg har det billigste sense abbonementet)

 

Hvis dere vet om noen gode tilbud med de aktuelle abbonementene så setter jeg pris på info. Har en mistanke om at disse abbonementene ikke gir noe særlig rabatt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, gå inn på Chess.no, skift abb! Chess bruker telenor-nettet, så du får samme dekninga! Du kan bruke det gamle nummeret ditt. Nå koster abb-et (Connect) bare 9 kroner måneden, du betaler 1,65 uansett hvor og når du ringer, og sms-en koster 69 øre!

 

Så over til mobiltelefon.

Først må du se på bruken av telefonen.

Skal du ringe og sende meldinger, eller har du behov for å koble den med en PDA e.l?

Den rimeligste (iblandt) plassen å kjøpe telefoner på er på itbutikken.no, men oppdaterte priser på en rekke forskjellige telefoner finnes på amobil.no

 

Jeg har en SonyEricsson t600 som jeg ga 2200 kroner for uten abb! Er veldig fornøyd med den.

Skal ha meg neonode N1 når den kommer, og kommer til å bruke telefonene til forskjellig bruk. Neonoden kommer til å koste ca 5000 svenske kroner.

 

Men du får se selv. Lykke til, og God Jul! 8)

Lenke til kommentar

Persjonlig villle jeg hive på 1000,- til og kjøpt en motorola t720.

men hvis du har sære foreldre som ikke har peiling (slik som meg) så må du bare vente til jul (slik som meg) :-?

 

Men hvis du ikke vill legge på 1000,- til så kjøp:siemens M50 1990,- ericsson T300 2300,- ericsson T200 1900,- Siemens C55 2000,- eller noen andre av de beste på www.itavisen.no :wink:

Lenke til kommentar

eXpanium: du kan jo bare betale blodpris til telenor hvis du vil! Hvis chess setter opp prisene, er det jo bare å skifte til et annet abb. Jeg betaler ikke mer enn jeg må! Dessuten, det er derfor vi har NUMMER-PORTABILITET! :) Weee!

 

Men telefoner til rundt 2000 kroner er det nok av.. T300 ("T68-killeren") er ikke så dumt et valg... Den kan dessuten kobles til kamera på tror jeg... men, smak og behag. Ikke fall for fristelsen å kjøpe en "billig" telefon på telehuset med 36 måneders binding til telenor til 149 kroner måneden:)

Se nå på bruken av telefonen før du kjøper... Og les tester, og hør på andres synspunkt på telefoner! Det gir pekepinn! Du tjener mest på andres erfaring.

Lenke til kommentar

kjøp ericsson t65.

 

Har den selv og det er en topp telefon!

 

1. STORT høyoppløslig display med gråtoner

2. Mange gadget som man bare finner på dyrere telefoner eks. e-mail leser

3. Rask wap over GPRS, her kommer displayet til sin rett

4. Smart retningstast som man kan gå opp, ned, høyre, venstre med. Særlig smart om man må redigere sms

5. God standby og taletid

 

 

www.itavisen.no Her finner du en grundig gjennomgang/test a telefonen

 

 

lykke til i mobil jungelen :D

Lenke til kommentar
Ikke fall for fristelsen å kjøpe en "billig" telefon på telehuset med 36 måneders binding til telenor til 149 kroner måneden:)

 

Der tror jeg du har misforstått litt.. Det er IKKE Telenor som driver med slikt lureri, men derimot ALLE andre. Telenor har ikke bindingstid. Uansett..

 

Av telefoner til rund 2000,- kan jeg anbefale:

 

Nokia 3510i

Siemens C55

Ericsson T200/300

 

Personlig hadde jeg nok valgt en C55, kjempe bra telefon.

Lenke til kommentar
Kjøp sony ericssons t300. Den koster 2,155.00  på www.komplett.no og man får de sikkert billigere på itbutikken. den har farger og polyfoniske ringetoner. jge har den og bare digger den. ikke kjøp t65. den er bare gammel og dårlig.

 

rull inn puppen du....

 

 

t65 begynner kanskje å ta på årene, men dårlig er den faen ikke!

:evil:

 

Den har ihvertfall alt som en ny telefon i den prisklassen har + god batterikapasitet, nemlig! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...