Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg?


Gjest Liker hun meg

Anbefalte innlegg

Gjest Liker hun meg

Jeg skriver dette anonymt siden jeg har noen kompiser som er inne her ganske ofte :p

 

Men, på fredag var jeg med jenta jeg liker :love:

Hun virket helt anderledes, hun slo meg når jeg "mobbet" henne, tok på meg, og lå inntil meg og holdt rundt meg i mange, mange timer. :love: Er dette tegn på at hun kanskje liker meg?

 

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skriver dette anonymt siden jeg har noen kompiser som er inne her ganske ofte :p

 

Men, på fredag var jeg med jenta jeg liker :love:

Hun virket helt anderledes, hun slo meg når jeg "mobbet" henne, tok på meg, og lå inntil meg og holdt rundt meg i mange, mange timer. :love: Er dette tegn på at hun kanskje liker meg?

 

Takker for svar ;)

8447105[/snapback]

 

Er det ikke ganske opplagt at hun liker deg, om hun holder rundt deg og flørter tilbake når dere er med hverandre? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Liker hun meg
I hvilken samenheng var dette? var dere på fest ellerno?

8447116[/snapback]

Nei, begge var helt edru ;)

 

Takk Crewer, jeg skal se hvordan hun oppfører seg mot meg de neste dagene :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle komme med en liten kommentar her, sett med en jentes øyne.

Jeg syns dette virker som ganske klare tegn på at hun liker deg. Som jente tror jeg ihvertfall jeg oftere har fysisk kontakt med/tar på de jeg er interressert i.

Dette regner ihvertfall jeg som et ganske tydelig tegn.

 

Prøv å "ta litt forsiktig" på henne neste gang du ser henne eller dere er sammen, og se hvordan hun reagerer. Trenger ikke være så mye, bare å ta henne på armen, legge hendene på skuldrene hennes når du går forbi...ja, sånne uskyldige ting. Hvis hun trekker seg unna eller "ser rart på deg" så bør du kanskje backe unna litt, men hvis hun virker komfortabel og avslappet, smiler til deg etc er det bare å kjøre på.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Guest

Hei, meg igjen :)

Når jeg er alene med henne, er hun veldig kosete og flørtete, og hun kan gjerne holde rundt meg og slikt. Men når jeg er med henne og en annen venn av meg flørter hun mest med han, men hun oppfører seg ikke sånn veldig kosete med han... Jeg skjønner ingenting :dontgetit:

Lenke til kommentar
Men, på fredag var jeg med jenta jeg liker :love:

Hun virket helt anderledes, hun slo meg når jeg "mobbet" henne, tok på meg, og lå inntil meg og holdt rundt meg i mange, mange timer. :love: Er dette tegn på at hun kanskje liker meg?

8447105[/snapback]

Det er helt opplagt at hun liker deg! Det er ikke noe å lure på en gang..

 

Når jeg er alene med henne, er hun veldig kosete og flørtete, og hun kan gjerne holde rundt meg og slikt. Men når jeg er med henne og en annen venn av meg flørter hun mest med han, men hun oppfører seg ikke sånn veldig kosete med han... Jeg skjønner ingenting :dontgetit:

8656402[/snapback]

Vi er ofte sånn, når man er aleine er det lett å flørte osv, det er mer skummelt når man er med andre folk. At du føler at hun flørter med kompisen din, stemmer nok. Da vi jenter har en tendens til å gjøre teite ting når vi er forelsket. Men ikke bry deg noe om det. Det er deg hun liker, det viser hun når dere er aleine sammen.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Heisann

 

Hun har helt klart gitt deg interesseindikatorer. Og det er her flest menn driter på draget ved å tro at enten det er fritt fram og dermed pusher henne bort, eller så ender han opp som en soft pudding som faller for føttene hennes, og ja, pusher henne bort!

 

Det du må gjøre neste gang dere er sammen og dette skjer igjen, er å ikke la hun få det gratis. La hun jobbe for å få æren av å holde rundt deg!

Når hun feks sitter på fanget ditt e.l. og det føles SÅÅÅÅ godt, så prøver du å eskalere berøringen. Hvis hun ikke godtar det, så straffer du henne med at hun ikke får berøre deg i det hele tatt. Hun vil da savne det å feks holde rundt deg, og vil søke etter din oppmerksomhet. Når dere da er i samme situasjon igjen, prøver du å eskalere. Da vil hun mest sannsynlig godta eskaleringen og dere er på et nytt "Nivå" og hele akten kan fortsette. Og VIPS så sitter dere å roter/sex/Whatever floats your boat.

 

Lykke til!

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Heisann

 

Hun har helt klart gitt deg interesseindikatorer. Og det er her flest menn driter på draget ved å tro at enten det er fritt fram og dermed pusher henne bort, eller så ender han opp som en soft pudding som faller for føttene hennes, og ja, pusher henne bort!

 

Det du må gjøre neste gang dere er sammen og dette skjer igjen, er å ikke la hun få det gratis. La hun jobbe for å få æren av å holde rundt deg!

Når hun feks sitter på fanget ditt e.l. og det føles SÅÅÅÅ godt, så prøver du å eskalere berøringen. Hvis hun ikke godtar det, så straffer du henne med at hun ikke får berøre deg i det hele tatt. Hun vil da savne det å feks holde rundt deg, og vil søke etter din oppmerksomhet. Når dere da er i samme situasjon igjen, prøver du å eskalere. Da vil hun mest sannsynlig godta eskaleringen og dere er på et nytt "Nivå" og hele akten kan fortsette. Og VIPS så sitter dere å roter/sex/Whatever floats your boat.

 

Lykke til!

Pick-Up-Artist

8671313[/snapback]

Dette hørtes deilig ut :ph34r:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...