frowen Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 hei. Vet ikke om denne er plassert riktig, men hvis ikke så får en moderator flytte på den =) Jeg har en HP Pavilion DV6060, altså DV6000-series, som jeg vil ha et nytt batteri på. Kapasiteten jeg har nå er helt forferdelig, og jeg kan ikke gå noe sted uten å må ha med laderen. Batteriet tappes f eks 10% på å starte maskinen, og går ut etter 3 kvarter - 1 time, med lett bruk, altså bare surfing og stå rolig i skrivebord. Så da lurte jeg på hvilke valg jeg har! Passer dette? Eller dette? Eller er de like? Takk for hjelp, trenger sårt et nytt batteri! - Daniel
claus erik Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 De er ikke like nei Det på komplett har "Produsentens varenr.: EG414AA" mens det på HP har EX940AA Det på komplett passer ikke til dv6xxx men bare dv5xxx og andre. Men det du linket til på HP skal fungere helt fint, og jeg fikk det også opp her http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...7&lang=no&cc=no når jeg søkte på din PC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå