Equitern Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 når jeg prøver og spille civilization IV får jeg en error: "Dette programmet har kjente kompatibilitetsårsaker" Men når vista prøver å fikse problemet får jeg følgende melding: "løsning kan ikke vises" noen som har et forslag til en løsning på problemet mitt?
Equitern Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 er det ingen som har ein anelse eller noe om det problemet?
Multekrem Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Drar fram tråden igjen når jeg har akkurat samme problem... selv om jeg har lest at CIV4 er at spillene som skal fungere knirkefritt på vista
Saetre Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Vet at dette er en gammel tråd men jeg har samme problemet. Noen som kan svare?
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Har du prøvd å patche? Fra et annet forum fremkommer det at det hjelper å patche til versjon 1.61 eller nyere og deretter kjøre spillet i kompitabilitetsmodus (sikkert en del skrivefeil i det ordet =P) for XP SP/2. Håper det hjelper Endret 31. oktober 2007 av Insolent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå