Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Eg har tenkt å lage nokre animerte bileter, man kva program kan eg bruke og kordan gjer eg det? Har Photoshop CS2... Håper å få svar fort.
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 I PS CS2: Window --> Animation palette. Står sikkert i hjelp-filene om korleis du bruker det. Du kan alternativt bruke ImageReady, som er inkludert med PS. Klikk på knappen nederst i verktøyboksen for å opne ImageReady.
Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Veit du kva format det er best å lagre eit animert bilete i?
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Veit ikkje om det er andre enn GIF som støtter animering i det heile ...
Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Eg har fire bilder i Animation-vinduet, men når eg lagrar det, lagrar det berre det eine biletet av de fire i Animation-vinduet. Veit du kordan eg lagrar heile animasjonen?
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Bruk File --> Save for web, so kan du lagre som animasjon (kjelde).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå