Finnduz Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hei. Tidligere hadde jeg en nettside der meg og noen venner satt og spillte Hold'Em poker. (På samme måten som Jippii er byggd opp). Dette var altså bare for morroskyld uten penger. Men, vi spilte over nett? Skjønner?. Noen som kjenner til en slik side der flere kan sitte og prate på skype samtidig spille holde'em poker? (gratis)
JohndoeMAKT Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Luchy Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Jeg vet ikke om noen poker spill på nettsider, men så har du jo de du kan laste ned og spille helt gratis. F.eks http://pokerstars.com
Zlash Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 partypooker er vel en. (Og nei man spiller ikke om penger der, bare om poeng)
Anbefalte innlegg