Gå til innhold

Skype(Fring) for bl.a Noka N95!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testa det, og det ser ut til å fungera godt.

I staden for å starta ein chat, har programmet ein tendens til å setja opp ein telefonsamtale i staden. Kluet er å gå via menyvaleg og starta ein chat den vegen.

 

Elles kjem det ein plagsom lyd, kvar gong nokon seier noko til deg. Eg fann ingen måte å dempa eller skru av lyden på.

Lenke til kommentar

Har brukt fring lenge på min N80. Jobber på sjøn og bruker trådløse nettet til å ringe over skype, så slipper jeg å bruke 15kr minutte for satelitt :p Er ingen mulighet for å dempe den lyden som kommer når noem skriver til deg, men i nyeste versonen vil den bli dempet om du skifter profil til lydløs.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

fring er genialt....eneste er laggen som er der, men det er ikke noe man merker når man ikke sitter i samme rom.

På N80 og N95 kan man jo også bruke VOIP-tjenester som Vyke o.l som benytte den innebygde SIP-tjenesten i disse telefonene. Med Vyke ringer man også gratis til alle fasttelefoner og 80øre til mobiler. Noe som gjør det billigere til fasttelefon og mye billigere til mobil dersom man er i utlandet :D

Lenke til kommentar

Heia ^^ Jeg har nokia N95 ;P

Men jeg får ikke til fring! irriterer meg masse.

 

Dss: Kommer opp last ned som det står, Installere fring? ja klikker jeg da. så fortsett. Da søker den tilgangspkt så når jeg skal velge netverk skulle man velge internett ( I mitt tilfelle Telenor Internett) Så hvor jeg skal lagre det, jeg dat telefon minnet. fortsetter så.. og da kommer det en melding om at det ikke kunne registreres? Dvs?

 

Hjelp :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...