Gå til innhold

Nytt billig headsett?


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et billig og bra headsett..

Hører endel på punk musikk, er også litt glad i bass, men bør ikke være helt overdreven.

Jeg spiller også endel FPS, så fint om de kan passe med det også. :)

 

Forslagsliste:

 

Koss UR10 - Var veldig billig, og fått (ihvertfall en) god anmeldelse. Anmelderen sa også at du ikke plaget andre med musikksmaken din (dvs lekker ikke lyd) noe som er ganske viktig.

 

Sennheiser PX100 - Masse gode anmeldelser.. Noen som vet om de lekker lyd? Står også at det var litt lite trykk i dem i forhold til alt annet, noe som er minus.

 

Sennheiser PX200 - De ser også veldig gode ut, men for intrykk av at det er litt lite trykk i disse også, og at folk som hører på techno og rock heller ville ha noe med litt mer trykk.

 

Koss PortaPro - Har hørt mye forskjellig om disse, men om de lekker så mye som jeg har fått intrykk av er disse uaktuelle.

 

AKG K24P - Disse ser veldig gode ut, men igjen, om de lekker mye så er de uaktuelle.

 

AKG K26P - Disse ser også veldig aktuelle ut, spessielt om de ikke lekker.

 

 

Hvilke av disse ville passe meg best tror dere? Igjen, det er viktig at de ikke lekker, fint med litt trykk (men ikke overdrevent). Jeg vil ikke ha veldig store headsett (se størrelse på de jeg har foreslått). Prisen var også veldig grei på de jeg foreslo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...