Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Blir det no Juleball i år da?

juleball komiteen driver og planlegger nå, skulle kanskje være på Scandic Hamar, eller noe..

Endret av aavks
Skrevet

juleball komiteen driver å planlegger nå, skulle kanskje være på Scandic Hamar, eller noe..

Dato satt?

Skrevet

juleball komiteen driver å planlegger nå, skulle kanskje være på Scandic Hamar, eller noe..

Dato satt?

tror det skulle være fredag før juleferien

Skrevet

Dato satt?

tror det skulle være fredag før juleferien

Jaokei: )

Skrevet

hørt juleballet skal være 20. jeg, men også at det ikke er noe sted å være, så det blir nyttårsball i stedet, kanskje.. scandic ble visst for dyrt, eller noe.. hm :p

vet ikke jeg, bare hørt detta den siste tida...

Skrevet
Javel, fint hvis du holder oss oppdatert du som "hører noe hele tida".

Jeg hører skjeldent noe værtfall. Jeg er vell ikke den eneste?

Skrevet
Javel, fint hvis du holder oss oppdatert du som "hører noe hele tida".

Prøver jo å svare bare :)

Snakka med noen som sitter i denna komiteen akkurat nå, så burde vel vite litt.. Var det jeg akkurat skrev jeg "hørte" nå óg.. Og skal visst være møte om det i morgen, så det :)

Men siden jeg ikke kan si det med 100% sikkerhet selv, så "hører jeg det bare", på en måte..

Skrevet
Akkurat. Greit å si det, bare jeg som er litt kresen på språket. Litt forvirrende innlegg :)

Hehe :) Hm? Hvilket innlegg var forvirrende? :)

Skrevet (endret)

Snakka med noen som sitter i denna komiteen akkurat nå, så burde vel vite litt.. Var det jeg akkurat skrev jeg "hørte" nå óg.. Og skal visst være møte om det i morgen, så det :)

Men siden jeg ikke kan si det med 100% sikkerhet selv, så "hører jeg det bare", på en måte..

Dette :)

Endret av Mr.SS
Skrevet

Dette :)

Åja. Hva da? :)

Eller var det kanskje bare jeg som tolka det du skrev om at jeg skulle fortsette å oppdatere litt ironisk? så jeg svarte på noe som egentlig ikke var nødvendig å svare på... ?:)

Skrevet

Nå har jeg hørt at det mest sannsynlig blir nyttårsball i stedet for juleball - i ajerhallen er det snakk om, faktisk. Er også nevnt stangehallen..

Ingen andre som vet noe da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...