Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må faktisk kritisere bananene (!) i den "salatbaren" litt. Virker jo som om de er av typen "first-price", men bare 2 ganger verre. Brune flekker og bløte, nei æsj.

Kanskje jeg er litt for kresen ^^

Forresten, et spørsmål. Er det noen som har lykkes i å prute med disse kantinedamene? :D

Skrevet
Jeg må faktisk kritisere bananene (!) i den "salatbaren" litt. Virker jo som om de er av typen "first-price", men bare 2 ganger verre. Brune flekker og bløte, nei æsj.

Forresten, et spørsmål. Er det noen som har lykkes i å prute med disse kantinedamene?  :D

9468362[/snapback]

Funka innimellom før...

Skrevet

Forresten, et spørsmål. Er det noen som har lykkes i å prute med disse kantinedamene?  :D

9468362[/snapback]

Funka innimellom før...

9468440[/snapback]

Tviler på at det funker på hu "Unge", bare jeg som syns er der møkksur heletida?

Skrevet

Faen.

Nå skulle jeg finne meg en plass i biblioteket med strømuttak, men det eneste stedet de hadde det var ved vinduet med de høye stolene. Og alt var fullt. Irriterende.

Skrevet

Vel... er bare rykter det jeg har hørt da men ;)

skal vel komme 2 bygg ja.. ett som man ser når man står ute ved inngangen til det bygget som er ferdig nå, også skal elektro og mekk få ett sted bak hele skolen :S

Sånn har jeg skjønt det :p

Skrevet (endret)

Blir gøy med busser der når alle tre byggene er i full gang tenker jeg. Blir jo enorme mengder folk som skal hjem fra samme plassen på samme tid.

Endret av Gakkakk
Skrevet
Blir gøy med busser der når alle tre byggene er i full gang tenker jeg. Blir jo enorme mengder folk som skal hjem fra samme plassen  på samme tid.

9479183[/snapback]

Da blir det elle melle..

Skrevet
Da blir det morsomt å kjøre selv :)

9480515[/snapback]

oh yeah !

Faen, nå er jeg ladd for lappen ass!

9480546[/snapback]

Haha ;)

er kanskje litt off topic men.. Du kjører lett du? Når får du lappen a? ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...