Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med PC! (Harddisk ødelagt?)


Anbefalte innlegg

Hei!

I januar i år bestilte jeg meg en PC i deler som jeg satt sammen. Den siste tiden har jeg hørt noen ulyder(en slags skjærelyd). Siden lyden ikke kommer så ofte så kan jeg heller ikke finne ut helt hvor den kommer helt kommer fra.

Overføring av filer fra ekstern til intern HDD kan gå veldig tregt, unzippe filer i winrar går mye tregere og det er skurring ofte når jeg hører på musikk, ser en film på nett osv. Når jeg ser med videoer i VLC går det som oftest greit.

Den har også klikket plutselig(fryst seg, skrudd seg av osv) Uten noe bluescreen.

Jeg formaterte PCn sist for 2-3 uker siden og har nå også partisjoner.

Noen som vet hva som kan være problemet?

 

Mvh Kristoffer!

Endret av kristoffer2200
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke se for meg at noe annet en harddisken kunne forårsaket dette. Jeg ville tatt backup-kopier av viktige ting, var jeg deg, i tilfelle disken kræsjer helt.

8435894[/snapback]

 

Jeg hadde en mistanke om det var HDD ja... Det finnes en annen tråd på et forum der jeg hadde topic Ødelagt harddisk?

Jeg sendte også mail til der harddisken var kjøpt og der sa de at det kunne være harddisk som jeg trodde, men om dette var bra nok grunnlag til å få dekt det osv visste de ikke(Jeg mener det er godt nok grunnlag)

Andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...