Gå til innhold

Fake stats i Brodwar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever på Bnet at noen har stats som f.eks 30wins-1093loss-5discs

Dette er jo usannsynlig dårlige stats og disse spillerne er som regel noenlunde gode også..

Hvordan er dette mulig,er det en slags cheat/crack som gjør statsene "undercover"?

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det går ann å tukle med scoren, men så må du også huske at hvis de er gode, kan det hende at det bare er en loss acc, med andre ord at de spiller bra for så å gi seg med vilje.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Då eg spelte var det mange som stakk då dei såg at dei ville vinne uansett.

Skrevet
Då eg spelte var det mange som stakk då dei såg at dei ville vinne uansett.

8433627[/snapback]

hmm..merkelige folk :nei: hva er vitsen med å ha en loss acc,jeg kan skjønne vitsen med å ha acc å exprimentere ting med,men du tenger vel ikke 1000 kamper for å prøve et nytt trix vel?

Jeg mener vertfall at jeg kjente igjen en som kaller seg for 6sense,som jeg har spilt noen games med,plutselig gikk han fra 600-500 til 30-1000.

Men det kan jo alltids hende jeg tukler litt med nicket at det er 2 skt med veldig likt nick

Skrevet

Tviler på at man kan endre statsen sin, det har jeg aldri hørt om eller sett noe til. Loss accounts er det veldig mange som har. Man kan jo stille seg, hvorfor ikke? Hvorfor ha bare wins istedefor loss? Hvem bryr seg egentlig? Har man bare loss er det ikke så lett å vite om personen er god eller dårlig før man faktisk har spilt mot personen, det kan jo være en fordel?

Skrevet
Tviler på at man kan endre statsen sin, det har jeg aldri hørt om eller sett noe til. Loss accounts er det veldig mange som har. Man kan jo stille seg, hvorfor ikke? Hvorfor ha bare wins istedefor loss? Hvem bryr seg egentlig? Har man bare loss er det ikke så lett å vite om personen er god eller dårlig før man faktisk har spilt mot personen, det kan jo være en fordel?

8449119[/snapback]

Ja klart det er en fordel,de fleste undervurderer jo en person når han ser de har 1000 tap og noen få wins...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...