War Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 (endret) Western Digital Raptor X 10.000 150G dumpet ned i posten Men fikk bare 1. ( mens jeg venter på 3 til) Skal kjøre i raid men dette er bare temp løsning. Vil jeg ha denne under windows eller som spill disk Evt begge og evt som 2 partisjoner. Endret 20. april 2007 av War
The Ghost Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Du skulle få 2stk eller er det jeg som misforstår deg helt ? Du kna ha en patisjon på 20-30Gb som du har XP/Vista på og resten til spill og andre applikasjoner !
cdr Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Jeg må advare deg om at det er lite ytelse å hente i å sette opp RAID-1. Det er kun i enkelte programmer/operasjoner (borsett fra fil-overføringer) du kan få bedre ytelse, maks 10-15%. Men om du har masse cash du ikke har lyst å spare på, så er det bare å rulle ut kronene Bare en vennlig advarsel - om du har et budsjett å forholde deg til, kjøp heller mer lagringsplass eller noe annet.
War Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Takker for tipset , ja hadde tenk til å teste raid, ingen forbedring = slenge noen i serveren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå