vyrez Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Hei. en venn av meg har tenkt å teste ut wow å jeg skal gi han et slikt 10dagers prøve tids kort. det jeg lurer på er om han må taste inn noe kontor nr eller kredit nr vist han bruker et slikt kort? for å aktivere det, eller er det ikke nødvendig når man har et slikt prøve periode? for vet at når jeg la inn wow måtte jeg legge inn kode, enten fra kredittkort eller fra prepayd game card, å siden han ikke har noe prepayd game card så lurte jeg på om han må legge inn noe konto opplysninger ? mvh vyrez
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 (endret) Du trenger ikke å gi han det kortet ditt. Han kan jo bare registrere seg for å få en trial-account her: http://wow-europe.com/en/index.xml Nå for BC også! Angående Visa og slikt er jeg ikke sikker på, men syns jeg husker en kamerat sa du ikke trengte det for et par uker siden. Endret 20. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6
Yaricks Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Jeg prøvde for noen venner for en stund siden, og da tror jeg at jeg måtte taste inn ett visa kort nummer..
John Keats Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Neida, registrerte akkurat 10dager konto.Bare velg recruit a friend under account management. Da får han tilsendt et key som han kan bruke.. Hopper over betalings-delen
Yaricks Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Aha! Ok, daså! Takk for svaret. Det er en stund siden jeg prøvde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå