Gissan Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Topic sier vel seg selv.. Hva tjener gjennomsnittlig en fotograf i året? Som arbeider med foto på heltid, hver dag.. - Gissan.
Gunderz Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Kommer med stor sannsynlighet også an på hvilken type fotograf man er, motefotograf, sportsfotograf, dyrefotograf, se & hør fotograf osv
Mollenpriz Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Kommer med stor sannsynlighet også an på hvilken type fotograf man er, motefotograf, sportsfotograf, dyrefotograf, se & hør fotograf osv 8424483[/snapback] Eller frilansfotograf
ragamuffin Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 For et par år siden mener jeg å ha hørt at en fotograf ansatt i Aftenposten, VG, Dagladet...ligger på mellom 4 og 5 hundre i året. Det er imidlertid veldig veldig smalt nåløye å komme gjennom det å bli ansatt som fotograf i A-pressen. Freelancere leverer veldig mye av bildemateriale, og deres lønn er i høyeste grad variabel - men den er nok neppe på nivå med en med fastlønn. Å livnære seg som fotograf er tøfft som f.
Gissan Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 For et par år siden mener jeg å ha hørt at en fotograf ansatt i Aftenposten, VG, Dagladet...ligger på mellom 4 og 5 hundre i året.Det er imidlertid veldig veldig smalt nåløye å komme gjennom det å bli ansatt som fotograf i A-pressen. Freelancere leverer veldig mye av bildemateriale, og deres lønn er i høyeste grad variabel - men den er nok neppe på nivå med en med fastlønn. Å livnære seg som fotograf er tøfft som f. 8425541[/snapback] Wow, endelig en som faktisk kunne svare.. Takktakk, da vet jeg det.. Fortsetter på skolen jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå