CrazyEagle Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hei! Jeg har Delta Force Black Hawk Down. Det er ikke piratkopi eller noe sånt. Men når jeg skal spille det, kommer det opp: Program Error: SYSDUMP.TXT saved Også blir det bare sort skjerm og det kommer en feilmelding. Noen som vet hva som er feil? Det virker bra på pc'en til en kompis når vi sjekket.
Kimelimm Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Er du helt sikker på at ikke det er piratkopi ? Vel trur det har noe med minne på pcen din, kanskje du rett og slett ikke har bra nok pc ? Eller kanskje jeg tenker på Minnedump :S
Bamsemumsen Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 hvis det funker bra på din kompis' PC, så er det tydelig at det er en idiotisk feil i din PC, vet du.
Nerf Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Sjekk først at din PC faktisk skal kunne kjøre spillet. Gjør den det, kan du vel sjekke den filen (SYSDUMP.TXT), og se om du finner noe info om hva som er feil der. vil tro den ligger omtrent der spillet ditt er installert.
CrazyEagle Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Joda, har bra nok pc til å spille det. Har spilt det før. Men plutselig en dag kom det opp. Jeg har prøvd å slette SYSDUMP.TXT og erstatte den med en fra en venn sin pc, men det samme kommer opp. Ganske plagsomt egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå