Gå til innhold

tastatur til gaming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saitek Eclipse 1 ! ikke II,

 

Den har deilige taster !

 

Gamernes drøm :)

8418325[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig :yes:

8434094[/snapback]

Er ikke enig. Skranglete taster som er harde å trykke ned om du ikke treffer midt på dem. Blått lys du ikke blir kvitt, da det er ubrukelig for å lettere se tastene.

8449754[/snapback]

Jo, det går an å stille på lyset.. 100% lys - 50% lys og 0% lys.

Lenke til kommentar

Anbefaler Logitech UltraX tastatur. Flatt og mye digge taster. (koster under 250,-)

 

Tastatur er svært personlig og smaken for hva som virkelig er godt å bruke er opp til hver enkelt bruker. Jeg digga ikke Saitek tastaturene. Synes de for det første er stygge å se på, tastene høye og harde. Høres ut som flytoget når du skriver på det.

 

Men det er jo bare min mening ;)

Lenke til kommentar
Ultra X er fine skrive-tastaturer, men de er ikke helt "der oppe" når det gjelder spill. Synes f.eks. dette med at man ikke kan holde inne en tast lenge uten at det "bryter" er veldig irriterende (holde inne W, også stopper man etter 10 sek av og til). Og ja, de er "forbruksvare".

8451316[/snapback]

 

Det er jeg enig i. Vi har disse på jobben og det tror jeg kommer av prisen. Tastatur generelt har jo høy slitasje faktor. Dessuten, så er det litt ekkelt med et gammelt tastatur som inneholder alt fra A til Å. Mer enn bokstavlig talt ;)

 

Jeg har ikke opplevd de samme problemene som her beskrives, men så spiller jeg stort sett bare strategi, og der har jeg ikke hatt noe stress.

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i. Vi har disse på jobben og det tror jeg kommer av prisen. Tastatur generelt har jo høy slitasje faktor. Dessuten, så er det litt ekkelt med et gammelt tastatur som inneholder alt fra A til Å. Mer enn bokstavlig talt ;)

8451634[/snapback]

Tro meg, du får lang værre tastaturer til samme pris (og billigere). Dessverre har jeg ikke klart å finne noe dyrt "kvalitets"-tastatur med lave taster ala ultra-x som egner seg til spilling (nei, DiNovo er trådløst og overpriset).

 

Alt for mange "gamer"-tastaturer kommer med for høye og tunge taster, som feks Eclipse og G15. Kanskje Microsoft Reclusa er tingen?

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i. Vi har disse på jobben og det tror jeg kommer av prisen. Tastatur generelt har jo høy slitasje faktor. Dessuten, så er det litt ekkelt med et gammelt tastatur som inneholder alt fra A til Å. Mer enn bokstavlig talt ;)

8451634[/snapback]

Tro meg, du får lang værre tastaturer til samme pris (og billigere). Dessverre har jeg ikke klart å finne noe dyrt "kvalitets"-tastatur med lave taster ala ultra-x som egner seg til spilling (nei, DiNovo er trådløst og overpriset).

8456931[/snapback]

Har ikke Razer Tarantula slike taster?

Lenke til kommentar
Saitek Eclipse 1 ! ikke II,

 

Den har deilige taster !

 

Gamernes drøm :)

8418325[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig :yes:

8434094[/snapback]

Er ikke enig. Skranglete taster som er harde å trykke ned om du ikke treffer midt på dem. Blått lys du ikke blir kvitt, da det er ubrukelig for å lettere se tastene.

8449754[/snapback]

 

kunne ikke vært mer enig. skuffet over saitek

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...